ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

احساس مالکیت کودکان چیست؟

احساس مالکیت کودکان به این معناست که کودک اسباب بازی های خود را دوست دارد و حاضر نیست به راحتی آنها را با کودک دیگر به اشتراک بگذارد. زیرا احساس مالکیت در آنها بسیار قوی است. او معتقد است آنچه دوست دارد متعلق به اوست و حاضر نیست آن را به بچه های دیگر بدهد. بنابراین ، والدین نباید به کودک فشار بیاورند یا او را متهم به سخاوتمندی نکنند.

وقتی کودک هنوز معنای سخاوتمندی را نمی داند و آمادگی آن را ندارد ، این توبیخ علاوه بر تحقیر کودک و از بین بردن اعتماد به نفس او چه فایده ای دارد؟ در حقیقت ، همانطور که سخاوتمندی در بزرگسالان یک ویژگی مطلوب است ، خودخواهی نیز در یک کودک طبیعی است.

مفهوم من ، او و شما

سخاوتمندی مستلزم این است که کودک در وهله اول احساس مالکیت را درک کند و بداند که مالک یک یا چند مورد است. هنگامی که کودک معنی “من” را درک می کند ، بسیار خوشحال می شود. حالا او با دنیای اطراف خود بیشتر آشنا شده و اعتماد به نفس و استقلال پیدا کرده است.

این مرحله مهمی در رشد کودک است و والدین نباید اهمیت آن را دست کم بگیرند و با شکستن این استقلال به روحیه کودک آسیب برسانند.

در عین حال ، کودک متوجه می شود که بعضی چیزها متعلق به او نیست و البته از این بابت ناراحت است ، اما از آنجا که برخی تصور می کنند برخی چیزها متعلق به او است ، او یاد می گیرد که اشیاء دیگر را به افراد دیگر و کمتر ارتباط دهد. ترکیب مفهوم “من” و “شما” یا “او” در ذهن اوست.

در این مرحله ، هرچه بیشتر به دارایی او احترام بگذارید ، او بیشتر یاد می گیرد که به اموال شما احترام بگذارد. درک مفاهیم مالکیت (مال من ، او ، او) مشارکت ، اعطای وام ، مانند سایر مراحل رشد کودک ، به تدریج شکل می گیرد.

کودکان خردسال دوست دارند با هم باشند ، اما با یکدیگر بازی نمی کنند ، مراقب باشید که با یکدیگر درگیر نشوید و اسباب بازی ها را از دست ندهید. به همین دلیل ، بازی با یک اسباب بازی دخترانه برای دختران و همچنین اسباب بازی های دیگر برای هر کودک نوپا (پسر یا دختر) هنوز زود است.

حس تعلق بچه های دو ساله به اسباب بازی ها

اگر کودک دو ساله از دادن اسباب بازی های خود به دیگران خودداری کند ، تا دو سالگی رفتار عادی و مناسب خود را دارد. با افزایش سن ، به کودکان دیگر علاقه نشان می دهد و از بازی با آنها لذت می برد. احساس بخشش و انسانیت در او به تدریج شکل می گیرد.

اگر از کودکی بخواهید اسباب بازی مورد علاقه خود را به کودک دیگری هدیه دهد ، او فکر می کند که همه بسیج شده اند تا شی مورد علاقه خود را بردارند. پافشاری بر این موضوع او را بیشتر حریص اسباب بازی kidbeetoys می کند و حس مالکیت او را تقویت می کند. وقتی کودکی به سه سالگی می رسد و از بازی با سایر کودکان لذت می برد ، می توان بازی های گروهی را آموزش داد.

این مطلب را هم بخوانید :   مواردی که هنگام خرید کیف زنانه و دخترانه باید در نظر گرفته شود

پسر پنج ساله و احساس تعلق

کودکان پنج ساله علاقه زیادی به شرکت در نمایش ها و نقش آفرینی کودکان دارند و بازی هایی مانند “خانه بازی” یا “عروسک باربی دخترانه” یا “بازی دکتر” یا اسباب بازی خفن پسرانه از محبوب ترین آنها هستند. پنج مورد مورد علاقه کودکان بازی ها. .پسر است یا دختر.

با تهیه لیست اسباب بازی های پسرانه kidbeetoys در سایت خرید اسباب بازی کیدبی تویز ، دیجی کالا ، هپیلی، می توانید فعالیتها را به راحتی برای کودکان فراهم کنید.

در این سن ، کودک نوبت بازی را می آموزد و به چیزهای خارجی احترام می گذارد ، دیگر اسباب بازی های دیگران را نمی گیرد و آنها را به زور نمی رباید. البته ، هنوز هم ممکن است دعوایی بین آنها وجود داشته باشد. اما نه به اندازه مراقبت مداوم.

وظیفه والدین در این بین

بزرگسالان ، هنگام انجام کارهای دیگر ، باید از راه دور از آنها مراقبت کنند. سایت های معتبر خرید اسباب بازی آنلاین وجود دارد که می تواند شما را در انتخاب و خرید اسباب بازی مناسب سن کودک راهنمایی کند. این فروشگاه های اسباب بازی آنلاین عبارتند از: کیدبی تویز، ماتی لوس، دیجی کالا

مشاوران و روانشناسان آماده راهنمایی شما در این زمینه هستند. در سایت اسباب بازی کیدبی تویز ، اسباب بازی ها برای سنین مختلف ساخته می شوند و تمام نیازهای کودک و والدین در همه مراحل در نظر گرفته می شود. والدین همیشه به دنبال بهترین گزینه ها برای فرزندان خود هستند. ما سعی کردیم اسباب بازی های کاملا استاندارد و درجه یک را در این مجموعه اسباب بازی برای کودکان تهیه کنیم. هدف ما ارائه بهترین هاست و با ارائه مشاوره می خواهیم برخی از نگرانی های والدین را کاهش دهیم.

ما همه محصولات، از جمله گالری اسباب بازی های کودکان ، اسباب بازی های دخترانه و انواع اسباب بازی های پسرانه و سایر خدمات لازم برای تربیت فرزندان از بدو تولد تا نوجوانی را آماده کرده ایم ، که به این معنی است که شرایط بهتری را برای پرورش استعدادها و هوش والدین فراهم می کند.