ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد مغناطیسی  با دارا بودن خاصیت مغناطیسی (آهنربایی) جزو بهترین و پر مصرف ترین تخته های وایت برد موجود در بازار می باشد؛ که با دارا بودن چنین خاصیتی امکان چسباندن برگه جهت نمایش یا اطلاع رسانی بر روی تخته وایت برد را فراهم می‌کند. سایزهای مختلف تخته وایت به جهت کاربردهای متفاوتی دارند برای کارهای متفاوتی استفاده می شوند.

https://pars-whiteboard.com/wp-content/uploads/2019/09/photo_2020-01-12_20-34-55.jpg

تخته وایت برد مغناطیسی دارای قابلیت نصب بر روی هر نوع دیواری می‌باشد. همچنین با داشتن قطر کمی که دارد بسیار سبک است؛ بنابراین حمل و نصب آن بسیار راحت و آسان است. این نوع تخته وایت برد دارای خاصیت جذب آهنربا، مگنت، تخته پاک کن و ماژیک‌های آهنربایی می‌باشد.

تخته وایت برد مغناطیسی یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین تخته های مغناطیسی می‌باشد که در دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها، مراکز اداری و سالن‌های کنفرانس بسیار مناسب و قابل استفاده است. جنس بدنه این محصول بسیار سبک و قابل حمل است.

بهتر است بدانید که برای تمیز کردن تخته وایت برد تنها از یک تخته پاک کن استفاده کنید. زیرا استفاده از الکل، اسپری پاک کردن تخته و … ورق تخته وایت برد را از بین می‌برد و این امر طول عمر آن را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

حتی الامکان سعی کنید از ماژیک مخصوص تخته وایت برد استفاده کنید. اگر به هر دلیلی از ماژیک غیر وایت برد استفاده کردید باید با یک پارچه نم دار به مدت چند دقیقه روی تخته وایت برد بکشید تا پاک شود. لازم به ذکر است که به هیچ وجه از الکل برای پاک کردن تخته وایت برد استفاده نکنید چون الکل نه تنها تخته را پاک نمی‌کند بلکه به دلیل حلال بودن یک لایه از رنگ ورق را در خود حل می‌کند. تخته های سفید (ویکی پدیا) از مواد اولیه درجه یک تولید میشوند.

این مطلب را هم بخوانید :   طراحی کابینت آشپزخانه کوچک به سبک امروزی

میز تحریر پارس

میز تحریر پارس دارای ساختاری زیبا، محکم و تاشو با پایه های استیل. در 3 مدل مختلف تولید وعرضه میگردد :

این میز ساخته شده از تخته سفید فرمیکای صاف ، شفاف ، با قابلیت نوشتاری و پاک شوندگی عالی.دارای ضخامت تقریبی 2 سانتی متر.  دارای نوار دور میز زیبا و رنگی . برخورداری از پایه های بسیار محکم ، دارا بودن ماژیک وایت برد و تخته پاکن . داشتن بسته بندی کادویی و دستگیره جهت حمل و نقل . داشتن شیب متغیر و مناسب در هنگام نوشتن . دارای مصرف خانگی و جوایز مدرسه ای و کادویی. این محصول کاربردی دوگانه دارد بدین صورت که علاوه بر میز تحریر و انجام کار ، بعنوان تخته وایت برد هم مورد استفاده قرار میگیرد

منبع: وایت برد پارس