نحوه نوشتن کپی بهینه شده سئو

در سطح پایه ، این که بتوانید محتوای کلمات کلیدی خود را غنی تر کنید ، دشوار نیست ، اما برای اینکه آن را به اشتراک بگذارید ، واقعاً باید از کیفیت و جذابیت بالایی برخوردار باشد. ایجاد محتوا قابل خواندن که نیز دوستانه با SEO باشد ، صرفنظر از نقش و صنعت شما در کدام مکان است ، واقعاً هدف بهینه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی نوشتن نسخه قابل چاپ بالا با درجه بالا ، ادامه بخوانید.

از ابزارهای مناسب استفاده کنید

سئو در واقع کاملاً پیچیده است ، به همین دلیل است که استراتژیست ها و تحلیلگران محتوا برای انجام آن دستمزد خوبی می گیرند. به همین دلیل بیشتر بازاریاب های دیجیتال دانش عمیقی از آن نخواهند داشت. خبر خوب این است که ابزارهای زیادی برای انجام کارهای اصلی برای شما وجود دارد و به شما کمک می کند درک بهتری از آنچه در صفحه وب یا کپی های شما اتفاق می افتد ، کسب کنید.

دیجیتال

اگر در وردپرس مشغول وبلاگ نویسی هستید ، می توانید از افزونه ای به نام Yoast استفاده کنید که به طور خودکار پستهای شما را تنظیم می کند تا از نظر SEO سازگارتر باشد. گوگل مجموعه کاملی از ابزارهای آسان برای استفاده (مانند گوگل Keyword Planner) دارد که به شما در تجزیه و تحلیل الگوهای ترافیک و رتبه بندی کلمات کلیدی کمک می کند. و مجموعه دیگری از دیگران مانند SEMRush و MOZ برای کمک به افراد با سطوح مختلف دانش SEO وجود دارند تا بتوانند محتوای شما را از زمین خارج کنند.

با مخاطبان خود دنج کنید

کپی موثر و بهینه شده نه تنها باید از نظر فنی برای SEO تنظیم شود ، به عنوان مثال از طریق قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی ، بلکه باید به خوبی ترکیب شود به گونه ای که به طور واقعی به مخاطب برسد و واقعاً به زندگی آنها بیفزاید. بنابراین ، هنگامی که شما سعی در ایجاد برخی از اصطلاحات کلمات کلیدی دارید ، می توانید در مورد آنچه مخاطب در واقع به آن احتیاج دارد و ارزش دارد ، فکر کنید و بر آن پایه گذاری کنید

مدیران محتوا و استراتژیست ها برای پی بردن به مخاطبان خود اقدام به تحقیق و آزمایش مداوم می کنند ، بنابراین هرگز قطع و خشک نمی شود. با این وجود ، مطالب بسیار خوبی هم دل مخاطبان خود را جلب می کند و هم از نظر SEO دوستانه خواهد بود.

عناوین برای Win

عنوان شما اولین چیزی است که مردم مشاهده می کنند و خواهند بود آنچه که در نتایج موتور جستجو نیز ظاهر می شود. آن را مفید و دوستدار SEO کنید. برای جلب توجه کاربر از کلمات و قلاب های قدرت در عناوین خود استفاده کنید. لازم نیست بیش از حد بالا باشد (لطفاً از ابرقابل پرهیز خودداری کنید) ، اما واقع بینانه و منحصر به فرد است که در واقع علاقه آنها را جلب کند. مجموعه خوبی از این است که عناوین را ساده ، کوتاه و استفاده از زبان فعال نگه دارید.

ایجاد یک استراتژی کلیدی برای کلمات کلیدی

نوشتن برای سئو همه چیز در مورد این کلمات کلیدی است – فقط نمی توان به آن پی برد. بنابراین ، یادگیری نحوه ساخت یک پست بر اساس کلمات کلیدی برای نوشتن نسخه عالی بسیار مهم است. یکی از راه های انجام این کار ، وارد کردن اصطلاحات جستجوی خودتان به گوگل و دیدن برخی از محبوب ترین جستجوها چیست.

همچنین می خواهید با چیزی به نام نمایه سازی معنایی پنهان (LSI) آشنا شوید ، که در اصل به اصطلاحات خاصی که مطابق با محتوای محتوای شما باشد ، آشنا می شوید. این معمولاً با کلمات کلیدی ثانویه همراه است. اگر کل سایت شما برای LSI ساختار خوبی دارد ، احتمالاً در هنگام جستجوگرها یک قدم جلوتر از بخش عمده رقابت خود خواهید بود.

برای موبایل بهینه سازی کنید

موبایل

ما به عصر موبایل می رویم ، و این واقعیت که اکنون بیشترین فعالیت در بیشتر فعالیت هایی که شامل جستجو هستند ، مورد بررسی قرار نمی گیرد. گوگل اکنون دارای فهرست بندی اول موبایل است ، به این معنی که اولویت بندی این رایانه ها را در اولویت قرار داده است. سایت و کپی شما باید با توجه به این تمرکز بهینه سازی شود.

همه موارد را ردیابی کنید

مدیران محتوا باید تمام شاخص های کلیدی عملکرد را پیگیری کنند. البته گوگل Analytics ابزاری اساسی است که شما برای این نوع کارها استفاده می کنید. همچنین به طور مداوم مایل خواهید بود کلمات کلیدی را بررسی و تحلیل کنید. یک راه برای انجام این کار از طریق نمایش داده شدگان در صنعت است که اغلب در سایتهایی مانند Quora و Reddit یافت می شود.

موارد دیگری که باید به آن توجه کنید شامل نمایش صفحه ، میزان گزاف گویی و درگیری اجتماعی است. این معیارها باید در ترکیب با استراتژی کلمات کلیدی واقعی شما باشد تا مرحله بعدی کمپین بازاریابی دیجیتال خود را مطلع کند.

کلمات کلیدی را نکنید

پر کردن کلمات کلیدی یا استفاده بیش از حد از هر صفحه ، چیزی است که می تواند باعث شود رتبه بندی محتوای شما کاهش یابد. بنابراین ، استفاده از آنها کم و بیش به شکلی که جریان آنها با متن باشد ، مهم است. چه تعداد به صنعت ، استراتژی ، رتبه بندی و غیره شما بستگی دارند.

در حال پیوند

همیشه به نحوه پیوند به عنوان پیوند به منابع جامد توجه کنید نه تنها ارزش بهتری برای خوانندگان ایجاد می کند بلکه می تواند باعث افزایش رتبه صفحه شما شود. این امر به هر دو لینک داخلی و خارجی صدق می کند. برای اطمینان از اقتدار در صفحه خود ، از کلمات کلیدی به سایتهای معتبر و مشهور مرتبط با محصول خود پیوند دهید. عالیمثال اول این ارسال مطالب مطبوعاتی در وب سایت شما است که به یک تأثیرگذار محبوب باز می گردد.

روندهای پوشش

فضای خود را در تقویم تحریریه خود بگذارید تا با توجه به آنچه در جریان است ، محتوا را در پرواز ایجاد کنید ، و مطمئناً شاهد افزایش ترافیک خواهید بود. البته لازم است که به شغل یا وب سایت شما مربوط باشد ، اما وقتی این کار را به خوبی انجام دهید و پستی تولید کنید که ویروسی می شود ، واقعاً می تواند نام شما را بر روی نقشه قرار دهد.

تصویری بیش از هزار کلمه می گوید

محتوای پویا و تعاملی مطمئناً چیزی است که می خواهید بیشتر و بیشتر از آن ببینید. اما حتی تصاویر منظم – عکس ها ، تصاویر و به خصوص اینفوگرافیک ها می توانند مسیری طولانی را طی کنند. حتماً توضیحات تصویر خود را با دقت بسازید و انواع مناسب برچسب ها را نیز در فیلم های یوتیوب خود وارد کنید.

از ابزار نوشتن استفاده کنید

اگر نویسنده هایی را استخدام کرده اید ، ممکن است بخواهید از یک کارآگاه ادبی استفاده کنید تا از پایین آمدن مجازات در ناآگاهی یا بدتر بودن مجازات خودداری کنید. سایر ابزارهای مفید شامل توابع بررسی طلسم گرامرلی و اساسی در Word و گوگل Docs است.

استخدام

آنها را به اکشن فراخوانید

این که آیا شما در حال نوشتن یک صفحه وب ، یک پست وبلاگ یا حتی یک نسخه ویدیو هستید ، هیچ کاری برای انجام این کار وجود ندارد ، مگر اینکه خواننده خود را به مرحله بعدی هدایت کنید. شما همچنین لازم نیست محصول خود را صریحاً “بفروشید” ، فقط آنها را ترغیب به انجام کاری کنید که شما را درگیر آنها کند ، مانند به اشتراک گذاشتن مقاله یا گذاشتن یک نظر. و ، CTA شما مکانی مناسب برای درج چند کلمه کلیدی برای سئو است.

فیلم ها را با رونوشت ها ترکیب کنید

ویدیو واقعاً در سالهای آینده محبوبیت خود را ادامه خواهد داد ، بنابراین هم اکنون می توانید به آن وارد شوید. در حالی که ممکن است تأثیر مستقیمی در SEO داشته باشند یا نداشته باشند ، اما آنها تولید کننده اصلی خوبی برای تقویت تعامل و فروش هستند. یکی از راه های ترکیب SEO ، شامل رونویسی با فیلم است.

پیش نمایش ها و توضیحات

هر قطعه از مطالب دارای یک یا دو بخش خاص است که برای اطمینان از بهینه سازی سئو مهم است. در جستجوی Google ، این توضیحات متا است ، و آنها به عنوان پیش نمایش در صفحات موتور جستجو و حتی از طریق اشتراک رسانه های اجتماعی نشان داده می شوند. این نگاه اجمالی که در فروشگاه وجود دارد می تواند به شکلی هوشمندانه برای جلب علاقه خواننده و افزایش رتبه موتورهای جستجو ساخته شود. در مورد مقدمه نیز همین حرف را می توان گفت.

محتوای مفید را ایجاد کنید

محتوای طولانی مدت رواج بیشتری پیدا می کند و هرچه مفیدتر و تحقیق شده تر باشد ، بهتر می شود. به منظور کمک به افزایش رتبه جستجو می توانید این استراتژی را با پیوند عالی ترکیب کنید.

ایجاد یک یا چند پست مفید یا راهنما در مورد کارهایی که انجام می دهید بهترین مطالب برای ایجاد دید و اقتدار است و معمولاً به طور طبیعی سرشار از SEO خواهد بود. مواردی مانند کتاب های الکترونیکی ، راهنمای راهنمایی و فیلم های نسخه ی نمایشی را در نظر بگیرید.

آن را ساده نگه دارید

پاراگرافهای کوتاه و بیانیه های مختصر با استفاده از عناوین فراوان ، کپی هایی را برای خواندن آسان تر و متنوع تر برای تنظیم در طولانی مدت هنگامی که استراتژی خود را تهیه می کنید ، آسان تر می کند. استراتژی کلی محتوای شما ممکن است به پست های طولانی تری نیاز داشته باشد ، اما تکمیل کردن قطعات بی ربط لزوماً برای ترافیک کار نمی کند.

به طور کلی ، ایجاد محتوای جذاب و دوست داشتنی برای سئو ، حتی برای مبتدیان نیز نباید بسیار دشوار و پیچیده باشد. با این حال ، رسیدن به وب سایت شما در صدر رتبه های جستجو چیزی است که هر کسب و کار در جهان می خواهد ، به این معنی که کار چندان آسانی نیست. ایجاد محتوا با کیفیت بالا که به طور کلی سازگار با SEO است ، واقعاً یک نقطه شروع عالی برای هر کسی است که در ایجاد محتوا مشارکت دارد.

اگر تیم بازاریابی دیجیتال دارید که بخش بازاریابی خود را اداره می کند ، بسیار مهم است که شما نویسندگان ذیصلاح و یک متخصص استراتژی محتوا را استخدام کنید تا یک استراتژی محتوا تهیه کنید که می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند کمک کند و به کسب و کار خود در صدر رتبه های جستجو برسد.