مارک خود را بشردوستید: قلب ، ذهن ، کلیک و تبدیل را بدست آورید

“خریدار کنترل دارد ، اما شما هنوز هم بازاریابی می کنید انگار که این واقعیت ندارد.” این سخنان عاقلانه ای بود که توسط مایک ولپ ، افسانه بازاریابی افسانه ای HubSpot ، در DMX Dublin در سال جاری گفته شده است.

اگر یک چیز وجود دارد که شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال از شنیدن آن مریض هستید ، اولویت اول مشتریان شما است. اما بگذارید از شما بپرسم: آخرین باری که این توصیه را گرفتید؟

دیجیتال

ما ۶ روش برای شخصی سازی برند شما و چگونگی جلب قلب و ذهن مشتریان خود را فاش می کنیم – پس از همه اینها چیزی است که باعث افزایش کلیک ، تبدیل و احساسات برند شما می شود.

۱ First مخاطب اول چیزهایی نیست که می گوییم

قرار دادن مخاطبان خود در ابتدا فقط چیزی نیست که شما می گویید. این کاری است که باید تمرین کنید ، این یک مأموریتی است که باید در آن زندگی کنید. همانطور که مایک می گوید ، “شروع این کار مهم نیست بلکه نیازهای مخاطبان خود را شروع می کنید.” با این وجود ، طبق گفته مایک ، بازاریاب ها هنوز از تکنیک هایی استفاده می کنند که به راحتی کار نمی کنند ، به گونه ای که مهم به مشتریان شما نرسد. به آنها.

شعار جدید بازاریابی شما: چگونه می توانیم این کار را در یک لحظه ورودی انجام دهیم و کمی بیشتر عشق ایجاد کنیم؟

۲ of از راه مشتری خود خارج شوید

مایک سؤال بسیار مهمی را مطرح می کند: “چرا بازاریابان از خواب بیدار می شوند و می گویند” بیایید تبلیغ کنیم؟ “؟ در عوض ، او توصیه می کند مانند یک مغول رسانه ای فکر کند و مشتری خود را با ایجاد یک استراتژی ورودی که روی آن متمرکز است ، در قلب استراتژی خود قرار دهد. ارائه محتوای با کیفیت و ارزش افزوده. ‘شما نمی خواهید مطالبی را که مردم سعی در مصرف آنها دارند قطع کنید. آن محتوا باشید – کلمات عاقلانه از یک افسانه بازاریابی.

نتایج HubSpot حجم صحبت می کند. نیمی از هدایت آنها در هر ماه معین ناشی از کارهایی است که در آن ماه انجام نداده اند. چرا؟ خوب ، زیرا – طبق گفته مایک – پست های وبلاگ وی که هفت سال پیش نوشت ، هنوز هم برای این شرکت فروش و درآمد ایجاد می کند. چه تعداد از آگهی های تبلیغاتی که ایجاد می کنید از این پس هفت سال مرتبط باقی می مانند؟ از این پس هفت سال چند تبلیغات بنر دارید؟

درس آموخته شده: محتواهایی که شما بر اساس نیاز مشتریان خود ایجاد می کنید می تواند سالها بعد نتایج به دست آورد.

۳ ٫ متن پادشاه است

همانطور که مایک می گوید ، ‘متن شخصی است. هیچ سایتی متناسب با همه نیست. “در دنیای بیش از حد محتوا ، هرگز مهم نیست که مارک ها از اهمیت بالایی برخوردار باشند. توصیه مایک؟ “زمینه را در معرض خطر خود نادیده بگیرید.” مایک می گوید مهم است که زمینه را در هر مرحله از سفر خریدار خود فراهم کنید. به عنوان مثال ، می توانید تماس خود را براساس مکانهایی که مشتریان شما در هر مرحله از چرخه خرید قرار دارند ، به اقدامات خود تغییر دهید.

دیو چفی از Smart Insights توصیه می کند مخاطبان خود را با ایجاد شخصیت های قدرتمند و انتخاب بهترین گزینه های هدف گذاری برای هر بخش از مخاطبان با استفاده از سیستم اتوماسیون بازاریابی مشخص کنید. این یعنی چی؟ خوب ، اساساً ، شما باید بر اساس خواسته ها و نیازهای گروه های مختلف ، محتوای متفاوتی را برای افراد مختلف رها کنید.

درس آموخته شده: محتوا را بر اساس خواسته ها و نیازهای آنها به بخش های مختلف مخاطبان خود تهیه کنید.

۴ ٫ لحظاتی را که مهم است ایجاد کنید

دنیس بری از توییتر در مورد مرتبط بودن در حال حاضر صحبت کرد. او می گوید توجه به ایجاد تجربیات برای مشتریان مهم است. این چنین می شود که به قلب آنها برسید ، اینگونه است که می توانید به فعالیت روزانه آنها بپردازید و به ذهن آنها خطور کنید. بعد از همه ، بازاریابی هوشمندانه همه چیز در مورد ایجاد احساسات قدرتمند و مثبت است که باعث ایجاد فعالیت می شود.

برندها تلاش کرده اند در برابر سرعت ، تغییر و سرعت فرهنگ واکنش نشان دهند و ما شاهد بازگشت داستانهای زنده هستیم. طبق گفته های دنیس ، ۵۰٪ از کاربران توییتر از اخبار توییتر استفاده می کنند. به همین دلیل است که دنیس به مارک ها توصیه می کند تا در مورد استراتژی های خود تجدید نظر کنند تا این سؤال بسیار مهم را در بر گیرند: “چگونه می توانم در این لحظه مرتبط باشم؟”

درس آموخته شده: همانطور که دنیس می گوید ، ishing انتشار داستانی یک نقطه پایان بود. اکنون انتشار یک داستان آغاز شده است. “

۵ ٫ وارد جیب مشتری شوید

طبق گفته مایک ، ۶‘۶ درصد از اعدام کنندگان سطح C دارای تلفن هوشمند هستند. این امکان را به آنها می دهد تا همه چیز را در حال حرکت بررسی کنند – از صندوق ورودی و اخبار آنها گرفته تا جستجوی سریع در مشاغل محلی. رفتن به تلفن همراه به معنای دستیابی به مشتریان شما به روشی است که می خواهند به وسیله ای که از آن استفاده می کنند برسند و می خواهند به آن برسند.

اگر وارد جیب مشتریان شوید ، می توانید پیام های مرتبط خود را در زندگی روزمره خود ادغام کنید. اما این فقط نیستوب سایت تلفن همراه خود را که باید بهینه سازی شود. هر عنصر کمپین بازاریابی دیجیتال شما باید برای موبایل ساخته شود – از ایمیل شما ، گرفته تا تبلیغات و محتوای شما (تبلیغات بومی ایده آل برای تبلیغ مطالب شما یک شیوه یکپارچه در دستگاه های تلفن همراه است).

موبایل

اعلان مهم: Google در حال مجازات برندی است که در ۲۱ آوریل از سایتهای دارای بهینه سازی تلفن همراه در بزرگترین سرگرمی برخوردار نیستند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما آماده است.

۶ ٫ مشتریانی که سؤال می کنند (واقعی) سؤال کنید (واقعی)

و این فقط محتوای ، ایمیل و تبلیغات شما نیست که باید به خواسته ها ، خواسته ها و نیازهای مخاطبان شما پاسخ دهد. بازاریاب موتور جستجوگر شما نیز مهم نیست که تیم شما چقدر فنی باشد. همانطور که Jono Anderson از LinkedX توضیح می دهد ، “همه جستجوها قصد تجارتی ندارند (و این خوب است).”

جان می گوید بسیاری از متخصصان سئو با KPI های غیرواقعی نگه داشته می شوند – آنها مسئول هستند که به عنوان مثال وب سایت خود در آن قرار بگیرند. درعوض ، ما باید گامی به عقب برداریم و از مشتری شروع کنیم. مثلاً بگویید مشتری شما بخواهد ماشین لباسشویی بخرد زیرا در هفته گذشته خراب شده است. تصور می کنید اولین جستجوی آنها چه خواهد بود؟ این می تواند به جای «اصطلاح ماشین لباسشویی مقرون به صرفه» باشد که بیشتر مارک ها پیش بینی می کنند (و سعی می کنند و برای آنها رتبه بندی می کنند) “خط ماشین لباسشویی را درست کنید؟”

مشاهده می کنید: این مثال نشان می دهد که چرا ایجاد محتوایی که به سؤالات پاسخ می دهند مهم نیست بلکه صرفاً روی کلمات کلیدی که فروش را هدف قرار می دهند ، اهمیت بیشتری داشته است.

درس آموخته شده: همانطور که جانو اندرسون می گوید ، “SEO وقتی خوب است که اکوسیستم و تجربیاتی که کاربران از نام تجاری شما دارند را مدیریت می کنید.”

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک