راهنمای نهایی سئو: بهینه سازی و آینده اثبات وب سایت شما

مدیر عامل شما معصومانه می پرسد ، آیا در مورد آن به روزرسانی آتی Google خوانده اید؟ من فکر می کنم وب AWR Cloud برای آن آماده است؟ “- سرنخ زدن به نشانه ، وحشت ، عرق کردن و شرم آور بودن Googling از” چه اکنون به روزرسانی گوگل در حال حاضر است؟ “

بیایید با آن روبرو شویم … SEO یک درد کامل است. جهان آنقدر سریع و سریع تغییر می کند که متخصصان بازاریابی دیجیتال به سختی می توانند نفس بکشند ، هرگز به یک وقفه توجه نکنید. اما نیازی به ایجاد تفکیک نیست – ما یک راهنمای مفید و ساده را برای کمک به شما در بهینه سازی وب سایت خود برای سال ۲۰۱۵ و بعد از آن تهیه کرده ایم.

دیجیتال

فرضیه کلی:

اگرچه محتوای پادشاه است ، سئو هنوز هم بنده وفادار خود است. به عبارت ساده ، ایجاد محتوای با کیفیت به تنهایی نمی تواند در انزوا کار کند. برای برآوردن سؤالهای جستجوی کاربران ، به کلمات مرتبط و ابزار فنی نیز نیاز دارید. این کار spo (و مشتری متمرکز بر مشتری) گوگل است که به پاداش خود ادامه می دهد.

مرحله ۱: اول به اصول اولیه سئو بپردازید

۱ Research تحقیقات کلمات کلیدی Longtail (و منطقی) انجام دهید:

انجام تحقیقات مناسب کلمات کلیدی برای صنعت شما هنوز هم بسیار مهم است. اما به جای تمرکز بر روی کلمات کلیدی شخصی ، بازاریاب های دیجیتال اکنون باید روی آن تصویر بزرگتر ایجاد شده “هدف” تمرکز کنند ، این بدان معنی است که شما باید آنچه مشتری ایده آل خود را جستجو می کنید مشخص کنید – و بله ، این به معنی عباراتی است که آنها انتخاب می کنند بلکه معنای پشت سؤالات جستجوی آنها

به روزرسانی Hummingbird گوگل ، تمرکز را از هدف قرار دادن عبارات کلیدی کلیدی تغییر داده و درک کرده است که متن عبارت کلمه کلیدی چیست. برخی از آنها به این کلمات کلیدی بلند می گویند ، اما به عبارت ساده تر: این معنی است که در زمان مناسب ، در یک مکان مناسب برای شخص مناسب حس کنید.

چگونگی انجام تحقیق در مورد کلید واژه Longtail:

برای شناسایی شرایط و کلمات کلیدی مشتریان شما در جستجوی آن ، می توانید از گوگل Keyword Planner استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا مناسب ترین کلمات کلیدی وب سایت خود را پیدا کنید.

گوگل Autocomplete یک ابزار واقعاً مفید است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب دراز را پیدا کنید و مشکلات مخاطبان هدف شما را برطرف کند. برای یافتن موارد مورد نظر خود ، آنها را به سادگی در کادر جستجو مربوط به محصولات و خدمات خود تایپ کرده و Enter را فشار دهید. سپس گوگل کلمات کلیدی را برای شما پیشنهاد می کند که مربوط به تجارت شما باشد.

مشکلات

ابزار کلید واژه رایگان WordStream نیز ارزش امتحان کردن دارد. این تعداد قابل توجهی از کلمات کلیدی مرتبط را ایجاد می کند و کلمات کلیدی طولانی چند کلمه ای را که می توانید برای جذب مخاطبان ایده آل خود به وب سایت خود استفاده کنید ، پیشنهاد می کند. به سادگی کلمه ای را که می خواهید تحقیق کنید وارد کنید (و کلمات کلیدی طولانی را در اطراف خود ایجاد کنید) و ابزار بقیه کار را برای شما انجام می دهد.

۲ ٫ به عناصر اصلی جستجوگرها در صفحه استاد

باشید

فقط به این دلیل که سئو در سالهای اخیر بسیار پیشرفت کرده است ، به این معنی نیست که عناصر اصلی سئو هنوز اهمیت ندارند. این به همان اندازه مهم است که همیشه به یاد داشته باشید که می توانید هر جعبه داده متا موجود را پر کنید تا به عنکبوت موتورهای جستجو اجازه دهید تا محتوای شما را درک کنند.

به عنوان مثال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در وب سایت شما دارای عنوان صفحه ای منحصر به فرد (۶۵ نویسه / ۵۱۲ پیکسل) ، متا توضیحات اصلی (۱۶۰ نویسه یا کمتر) ، برچسب های هدر و URL بهینه شده است. مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینست که هریک از این موارد باید شامل کلمات کلیدی هدف شما باشند – اصطلاحات طولی که مشتریان شما به احتمال زیاد جستجو می کنند.

این را بخوانید تا اصول اولیه سئو را به استاد بیاموزید: ۶ قدم برای کمک به ارسال وبلاگ خود در صعود به صفحات گوگل

۳ Links پیوندهای داخلی (و مفید) اضافه کنید:

اطمینان حاصل کنید که به صفحات داخلی مرتبط در وب سایت خود پیوند داده اید زیرا این امر برای مشتریان شما مفید خواهد بود و آنها عدالت پیوند را به صفحات عمیق تر در معماری وب سایت شما منتقل می کنند. چه چیزی مفید است؟ اطلاعات ، آمارها یا پست های وبلاگ مربوطه که ارزش افزوده بیشتری را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد.

۴ Archit معماری سایت خود را به درستی دریافت کنید:

سعی کنید معماری وب سایت خود را تا حد امکان صاف نگه دارید. این صفحات برای صفحات مهم وب سایت نباید عمیق تر از سه سطح باشد.

۵ Cont محتوا با کیفیت را ایجاد کنید که به سؤالات جستجو پاسخ می دهد ایجاد کنید:

از آنجا که گوگل به الگوریتم الگوریتم خود ادامه می دهد ، این صاحبان وب سایت هستند که روی محتوای عمیق و با کیفیت عالی که پاداش می گیرند تمرکز می کنند. اما هرگز نمی توانید اصول را فراموش کنید. حتی اگر فاکتورهای اساسی سئو در نظر گرفته نشود ، حتی اگر محتوای اصلی سئو نیز در نظر گرفته شود ، محتوای عالی از بین می رود.

این به چه معنی استکسب و کار؟ این که آیا برای یک صفحه محصول یا یک پست وبلاگ که می نویسید ، کپی بر روی صفحه باشد ، باید اطمینان حاصل کنید که آن از جستجوی جستجوی کاربر برآورده می شود. همچنین مهمترین محتوا در بالای پوشه در صفحه و از بین بردن هرگونه مشکل اساسی در املا و دستور زبان مهم است. محتوای شما باید به سؤالات مشتریان پاسخ دهد ، مشکلات آنها را حل کرده و نیازهای آنها را برطرف کند.

نکته برتر: انجام تحقیقات مربوط به شخصیت با کمک HubSpot ابزار Make My Persona به ایجاد محتوای با کیفیت که پاسخگوی نیاز مشتریان شما باشد کمک خواهد کرد.

مرحله ۲: با عناصر فنی بیشتر مقابله کنید

۶ ٫ از ابزارهای گوگل Webmaster استفاده کنید:

برای کمک به شما در تجزیه و تحلیل بیشتر عناصر فنی تر سئو وب سایت خود از ابزارهای وب مستر Google استفاده کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که در مورد خطاهای خزیدن اساسی در وب سایت خود بررسی کرده اید – پس از شناسایی ، باید توجه خود را بر روی رفع آنها معطوف کنید. همچنین هدفگذاری صحیح موقعیت یابی وب سایت خود برای کشوری که در آن کار می کنید مهم است. و افزودن نقشه نقشه XML ضروری است زیرا این امر باعث افزایش قابل توجهی در خزیدن و نمایه سازی وب سایت شما می شود. با استفاده از ابزار تست robots.txt ، تنظیم فایل robots.txt خود را به درستی بررسی کنید.

۷ ure اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دوستانه موبایل است:

موبایل

Google اخیراً در مورد الگوریتم خود به منظور جبران پاداش از وب سایتهایی که دوستانه موبایل هستند ، ترفندهایی ایجاد کرده است. آنها لزوماً نیاز به پاسخگو بودن ندارند. وب سایت های جداگانه تلفن همراه نیز خوب هستند. برای شناسایی اینکه آیا وب سایت شما الزامات را برآورده می کند یا از گوگل-Friendly Test استفاده کنید. اگر اینطور نیست ، صفحات را در اولویت قرار دهید تا در وب سایت خود که بالاترین حجم ترافیک تلفن همراه را با بررسی در گوگل Analytics دریافت می کنید ، مرتفع شوید.

۸ ٫ ممیزی Backlink را انجام دهید:

Backlink

اطمینان حاصل کنید که شما هیچ Backlink با کیفیت ضعیف را به وب سایت خود ندارید. از آنجا که گوگل همچنان به روزرسانی های الگوریتم Penguin خود را منتشر می کند ، باید به وب سایت های خارجی که به شما باز می شوند توجه کنید. هر وب سایت با کیفیت ضعیف (و نامربوط) که به شما پیوند می زند ممکن است منجر به مجازات سنگین شود و باعث شود سایت شما در رتبه بندی جستجو سقوط کند.

نحوه غیرفعال کردن لینک های با کیفیت ضعیف:

مرحله ۱ – لیست پیوندها به سایت خود بارگیری کنید:

     

  • در داشبورد صفحه اصلی Tools Webmaster خود ، روی ‘Search Traffic (کلیک کنید) کلیک کنید
     
  • روی “پیوندها به سایت خود” کلیک کنید.
  •  

  • به “چه کسی بیشترین ارتباط را می دهد” بروید و روی “بیشتر” کلیک کنید.
  •  

  • روی “بارگیری لینک های نمونه بیشتر” کلیک کنید.

مرحله ۲ – بارگیری لیست پیوندها برای رد کردن:

     

  • از صفحه ابزار پیوندهای disavow دیدن کنید.
  •  

  • وب سایت خود را انتخاب کنید.
  •  

  • “پیوندهای Disavow” را انتخاب کنید.
  •  

  • “پرونده را انتخاب کنید” را انتخاب کنید.

خواندن جستجوگرها اضافی:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهینه سازی وب سایت خود برای این سال و پس از آن ، خواندن زیر را توصیه می کنیم:

     

  • راهنمای اثبات آینده سئو خود: در ذهن گوگل وارد شوید: آینده خود را اثبات کنید سئو
  •  

  • راهنمای موز: راهنمای مبتدیان سئو
  •  

  • نمایش اسلاید رند فیسکین: چرا سئو که قبلاً کار نمی کند