ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

بهترین شهر ایران برای فصل بهار کدام شهر است؟

ایران با برخورداری از شهرهای زیبایی چون شیراز، کاشان، رودبار، خوانسار و… بهترین گزینه برای گشت و گذار بهاری می‌باشد. وجود مناظر طبیعی زیبا از یکسو و برخورداری فصل بهار از آب و هوایی دلپذیر سبب می‌شود که این فصل از بهترین گزینه‌ها برای گشت و گذار تلقی شود. اگر شما هم قصد دارید در فصل گل و شکوفه یک مسافرت دلپذیر را تجربه کنید از جای خود تکان نخورید. با کارشناسان مجله اینترنتی آسمونی همراه باشید تا به طور کامل به شما توضیح دهند که «کدام شهر‌های ایران برای سفر در فصل بهار مناسب هستند؟»

بهترین گزینه‌ها برای تجربه یک مسافرت بهاری دلپذیر

ایران کشوری چهار فصل بوده و نقطه به نقطه آن برای گشت و گذار بهاری مناسب است. در ادامه بهترین گزینه‌ها برای داشتن یک مسافرت بهاری دلپذیر در ایران را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

شیراز؛ سری به حافظ و سعدی بزنید!

بین شهرهای ایران، شیراز جایگاهی ویژه برای گشت و گذار دارد. این شهر علاوه بر برخورداری از جاذبه‌های فرهنگی مانند آرامگاه شعرای پارسی، از طبیعت زیبا و البته جاذبه‌های مذهبی مانند حرم شاه چراغ نیز برخوردار است. اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم تعطیلات ۱۳ روزه عید نوروز، برای بازدید از تمامی جاذبه‌های شیراز کفایت نمی‌کند!

رودسر؛ نگین سبز شمال کشور

استان گیلان از طبیعت زیبایی برخوردار است و شهر رودسر نیز بخشی از این بهشت سبز را برخوردار است. این شهر در ارائه جذابیت‌های طبیعی به توریست‌ها بسیار سخاوتمند عمل می‌کند. اگر علاقه‌مند به کمپینگ و یا عکاسی در طبیعت هستید، می‌توانید سری به فراز جواهردشت بزنید. به علاوه اینکه نباید از سواحل ماسه‌ای زیبای این شهر هم چشم پوشی کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   ردیاب و دزدگیر خودرو با برند برتر سام ترک (samtrack)

پاسوج؛ جذابیت در دامان کوه دنا

جاذبه‌های طبیعی جذاب از جمله آبشارهای خروشان سبب محبوبیت مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد می‌باشد. علاوه بر جاذبه‌های بهاری، پیست اسکی کاکان که در دل کوه دنا می‌باشد را نیز نباید ندید گرفت. روستای کریک، چشمه میشی و… نیز از دیگر جذابیت‌های این شهر می‌باشند.

چابهار؛ شهری که چهاربهار در دل خود دارد

آب و هوای معتدل این شهر سبب تبدیل شدن این شهر به یک گزینه مناسب برای سفر بهاری می‌شود. سواخل صخره‌ای این شهر درکنار تالاب صورتی لیپار، کوه‌های مریخی و… از دیگر جاذبه‌های شهر چابهار هستند.

کاشان؛ به استقبال گلاب گیری بروید

دیار سهراب سپهری همواره در فصل بهار مقصد خیل عظیمی از توریست‌ها می‌باشد. به علاوه اینکه وجود جاذبه‌هایی مانند حمام فین، بازار سنتی و حمام سلطان امیر احمد از دیگر جاذبه‌های این شهر می‌باشند.