ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

مراحل بعد از اعلام نتایج لاتاری چیست؟

این را بدانید که برنده لاتاری شدن پایان راه سفر به آمریکا نیست. برای موفقیت در مسیر مهاجرت به آمریکا می‌بایست گام‌های اداری مختلفی از جمله پر کردن فرم‌های مختلف و… را بردارید. البته که برای انجام هریک از این مراحل می‌بایست از مشاوره افراد کاربلد در این زمینه بهره گرفت. اگر برای شما هم سوال است که مراحل بعد از اعلام نتایج لاتاری چیست؟ بدانید که این مطلب برای شماست. در ادامه این مراحل و بهترین گزینه برای انجام امور بعد از برنده شدن در لاتاری را خدمت شما خواهیم گفت.

مهم‌ترین مراحل پس از برنده شدن در لاتاری

بعد از آنکه متوجه اعلام نام خود در قرعه کشی لاتاری شدید، نوبت می‌رسد که گام‌های زیر را بردارید:

  • فرم‌ها و مدارک مختلف را تهیه و تکمیل کنید: در این مرحله نیاز است که با استفاده از دانش و تجربه یک کارشناس مهاجرتی کاربلد، فرم‌ها و مدارک مختلف را تکمیل کنید. یک کارشناسی مهاجرتی خوب قطعا با مشورت خود، مسیر شما را، دست کم در این گام تسهیل می‌کند.
  • فرم DS-260را تکمیل کنید: صحبت‌های زیادی درباره این مرحله داریم. اولا که حتما به درستی و به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن، و تحت نظارت یک کارشناس مهاجرتی حرفه‌ای این گام را بردارید. ثانیا این را بدانید که زود ارسال کردن این فرم هیچ تاثیری روی زودتر دعوت شدن شما به سفارت ندارد.
  • آزمایش‌های پزشکی را انجام دهید: مراجعه به پزشک معتمد و انجام آزمایش‌های پزشکی گامی بسیار مهم در این زمینه است. دولت آمریکا می‌خواهد مطمئن شود که شما بیماری خطرناکی ندارید و آمدن شما خطری برای شهروندان ندارد. بیماران ایدزی از سال ۲۰۱۰ به بعد محدودیتی برای آمدن به آمریکا ندارند.
  • به سفارت خانه بروید و فرایند مصاحبه را پشت سر بگذارید: آخرین گامی که باید بردارید این است که به همراه خانواده و فرزندان نوجوان خود به سفارت آمریکا مراجعه کنید. بازهم تاکید می‌کنیم که درباره هریک از گام‌های فوق باید از یک متخصص مهاجرت کاملا حرفه‌ای مشورت بگیرید.
این مطلب را هم بخوانید :   آشنایی کامل با HyperOS در اندروید ۱۴

بهترین گزینه برای انجام امور لاتاری

اگر قصد دارید که بی‌دردسر مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را پشت سر بگذارید، بدانید که بهترین گزینه رو به روی شماست. کارت سبز با بهره گیری از متخصصان کاربلد و باتجربه به خوبی مسیر شما را برای مهاجرت به آمریکا تسهیل خواهد کرد. البته که مشاوره برنده شدن در لاتاری، تنها یکی از خدمات ما در زمینه مهاجرت است. شما عزیزان از خدمات دیگری مانند گرفتن انواع ویزا و پیگیری نتایج لاتاری هم می‌توانید بهره‌مند شوید.