ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

نکات ضروری که قبل از انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات باید در نظر گرفته شود

تکه های این پازل متغیر می باشد و متناسب با تکه های پازلی بزرگ و یا کوچک می باشد.
در این مرحله پس از اینکه خیالتون راحت شد که دما به تمام قسمت های طرح رسیده باشد در این مرحله کاغذی که دورتا دور لیوان قرار گرفته است به آرامی از روی لیوان جدا می کنید و شما می بینید به راحتی هر چه تمام تر طرح شما برروی لیوان قرار گرفته است.

هزینه پاکت A5 تحریر 80 گرم ایرانی :

حتما و با دقت شرایط گارانتی مجموعه را مطالعه یفرمایید. ( شرط لازم برای محصول معیوب و شرایط سفارش بطور کامل توضیح داده شده است)
در فرهنگ ما ایرانیان روباه نماد خوش شانسی می‌باشد.
ولی در چاپ دیجیتال براساس کد رنگی RGB خدمات چاپی را انجام می دهد. در کد رنگی RGB سه رنگ اصلی در آن وجود دارد.در این سیستم چاپی رنگ ها بصورت اغراق آمیز نمایش داده می شود ال سی دی های گوشی و تلویزیون ها از این سیستم رنگی پیروی می کنند این سیستم رنگی بسیاری از ضعف های رنگی شما را به سبب اغراقی که در نمایش و سپس چاپ بروروی کاغذ به شما می دهد پوشش می دهد و شاید این سیستم چاپی برای بسیاری از افراد که شاید حوصله و وقت کافی برای توجه به انتخاب رنگ ندارند این سیستم چاپی بسیار توصیه می شود.
درحالیکه یکسری از تبلیغات کمتر شناخته شده ای هم هنوز که هنوز است وجود دارد که از ظرفیت های آنها برای تبلیغات استفاده نمی شود که هم هزینه کمی دارد ولی جذابیت و اعتبار بخشی زیادی به هر سازمان می دهد از جمله این تبلغات می توانیم به چاپ لیوان کاغذی و اهمیت چاپ لیوان کاغذی اشاره بکنیم
توجه به فاصله دید
جاپ کارت ویزیت کتان آلمان از دیگر سری کارت ویزیت های بدون روکش و بافت دار مجموعه چاپ نفیس می باشد. جنس این کارت ویزیت از کتان ۳۰۰ گرم می باشد که ضخامت بسیار مطلوبی دارد و برش این کارت ویزیت به صورت گوشه تیز دورصاف می باشد.
امیدوارهستیم با خواندن مقاله اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی به اهمیت و ضرورت لیوان کاغذی پی ببرید و با طراحی زیبا و خارق العاده اقدام به چاپ نمایید و به کسب و کار خود با این روش رونق بدهید.

تیشرت سفید جودون یقه دار

کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی به صورت ۸ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
معرفی پاکت گلاسه 135 گرم
ماگ طرح لوگوی باشگاه استقلال برای طرفداران پرو پا قرص تیم محبوب استقلال
تیشرت سفید پنبه ای یقه گرد دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و جنس این تیشرت بسیار لطیف و خنک می باشند . ما با افتخار اعلام می دارد که تلاش خود را دارد که از بهترین پارچه های نخ پنبه کرمان و یزد برای دوخت تیشرت های پنبه ای خود استفاده کند و از بهترین و مجرب ترین خیاط های کشور برای دوخت اختصاصی کلیه تیشرت های خود بهره ببرد. دوخت تیشرت های مجموعه توسط بروز ترین تجهیزات در مرکز بازار کشور و به صورت اختصاصی با تیراژ بالا دوخت و تولید می شود .
سایز تراکت B6 در ما ۱۲ در ۱۷ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۸ میل از عرض و حدود ۱٫۲ سانت از ارتفاع کمتر است.
برند سازی قوی و قدرتمند

تیشرت طرح یلدا – انار قلبی

زمان تحویل چاپ روی تیشرت سفید پنبه ای یقه گرد

سایز M, سایز L, سایز XL

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون مات مخملی دورگرد +A*

این هزینه برای بسته های متعارف دریافت میشود. درصورتی که حجم و وزن بسته از حد معمول بیشتر باشد که نیاز باشد از سایر روش ها به جز موتور سیکلت استفاده شود ، در آن صورت هزینه ارسال بر عهده مشتری میباشد.
چاپ سویشرت هودی مشکی از دیگر سری محصولات سویشرت این مجموعه ی باشد. سویشرت های هودی مشکی ما از بهترین پارچه های موجود در بازار تهیه می شود و به دلیل اینکه روی تیشرت ها و سویشرت های مشکی امکان چاپ مستقیم وجود ندارد روی سویشرت های مشکی چاپ به صورت لیبلی ، کاتری تک رنک و یا مدیا تمام رنگی انجام می شود.

هدف اصلی طرحتون را مشخص بکنید

چاپ بادکنک تایلندی هم به صورت رنگ جور ( ترکیبی ) و هم به صورت انتخابی ( رنگ سازمانی ) قابل انتخاب و ثبت سفارش می باشد که می توانید از طیف گسترده رنگ های موجود در بازار مجموعه انتخاب نمایید.

انواع جنس های موجود تراکت B4

در چاپ افست تنوع ، محدودیت سایز و محدودیت های بسیار کمتری وجود دارد به دلیل محدودیت هایی که در دستگاه های چاپ دیجیتال وجود دارد این محدودیت ها بیشتر می باشد.

لیست قیمت لیوان سفید سرامیکی

ثبت سفارش آنلاین چاپ بادکنک تایلندی

لیست قیمت انواع کارت ویزیت بافت دار

لیست قیمت انواع کارت پی وی سی
چاپ های انجام شده روی لیوان های دسته قلبی بسیار شفاف و درخشنده است و امکان چاپ زمینه سفید و هم تمپلات این محصول میسر می باشد و ویژگی های بارز این لیوان نیز مقاومت بسیار بالای این لیوان در برابر شسشتو و خط و خش می باشد.
در سفارشات بروشور به دلیل سرعت خط تا در سفارش احتمال ۰ تا ۵ میل جابجایی در خط تا وجود دارد، به همین دلیل از استفاده از تغییر رنگ های ناگهانی روی طرح ها بروشور و در محل های تا خودداری نمایید و در صورتی که جابه جایی لت ها زیر ۵ میل باشد شامل گارانتی نمی گردد.
در این محصول خطای ۰٫۵ میلیمتر خطای یووی محتمل است.
در این سیستم توزیع کالا مجموعه بسته هایی که تا ساعت ۱۷:۰۰ عصر چاپ و آماده ارسال باشند در فردای کاری آن روز در ساعات بین ۹ الی ۱۷:۰۰ عصر توزیع میشود. ( درصورت نیاز به درخواست در ساعتی مشخص باید قبل از ارسال و درزمانی که همکاران برای ارسال مرسوله با شما هماهنگ میکنند ساعت حضورتان را اعلام بفرمایید.)
به طور معمول سفارش های چاپ روی زیر لیوانی بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ روی لیوان به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی زیر لیوان فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی زیر لیوانی به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.

توجه به این نکته ضروری است که تماما رنگ تنه ی لیوان های اکلیلی همان طور که در تصاویر می بینید دارای رنگ است از این رو برای چاپ تصاویر چهره و صورت مناسب نمی باشند به دلیل اینکه به طور مثال برای لیوان طلایی از رنگ طلایی زمینه به جای سفید برای ترکیب با چهره استفاده می شود که باعث می شود صورت ها طلایی دیده شوند.

هزینه و قیمت کارت ویزیت طلاکارت لمینت براق :

مشخصات چاپ بروشور تحریر ۸۰ گرم سایز گسترده A5 :
هزینه و قیمت کارت ویزیت پی وی سی 760 میکرون :
یکی از ساده ترین و راحت ترین راه تبلیغات جمعی تبلیغات بصورت ارسال پیامک می باشد که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی با برخی از شرکت هایی که در امر تبلیغات پیامکی فعالیت می کنند می توانید صحبت بکنید و یک منطقه ، محله و حتی یک شهری را تحت پوشش تبلیغات پیامکی خود قرار بدهید. نهایت دقت را باید در هنگام ارسال این پیامک های تبلیغاتی داشته باشید این پیامک ها اصلا نباید دارای محتوای توهین آمیز و یا حرف های بی اساس در پیامک ها وجود داشته باشد زیرا عدم توجه در این امر می تواند بعنوان یک سند رسمی علیه شما استفاده بشود. در این شیوه های تبلیغاتی سعی کنید بیشتر برای معرفی و برندینگ کاندیدا استفاده بشود. برای معرفی ، اعلام برنامه و در نهایت برای تشکر و برنامه های کمپین تبلیغاتی می توانید از این شیوه استفاده بکنید.
هزینه تراکت A3 تحریر 80 گرم خارجی :

مشخصات کلی لیوان دسته قلبی رنگی

مزیت سوم: شما فقط روی لیوان کاغذی می توانید لوگو و برند سازمان خودتان را برروی آن هک و چاپ بکنید و این قابلیت برای لیوان های پلاستیکی وجود ندارد.
تعداد تکه پازل : 40 تکه
عکس این پدموس هایی که قرار است چاپ کنید بسیار مقاوم و نازک هستند و اصلا قابل تشخیص نیستند و عین پدموس های گرون بیرون می باشد.
اگر به دنبال لیوانی هستید که محتویات درون آن را ببینید و از دسته از افرادی هستید که دوست دارید رنگ چای را که می نوشید ببینید قطعا پیشنهاد ما به شما فقط و فقط چاپ روی لیوان شیشه ای برفکی می باشد.

هزینه چاپ سویشرت ملانژ با چاپ A3*

قطعا و طبیعتا یکی از خاص ترین سری های کارت ویزیت ، استفاده از کارت های پی وی سی است که در عین مقاومت خارق العاده جلوه و بافت ریزی که دارند ، می توانند یک انتخاب مناسب برای سخت پسندان باشد.

تیراژوجه چاپچاپ 7 روزهچاپ 4 روزه

چاپ پدموس یک هدیه بسیار زیبا و جذاب برای بچه ها افرادی که به گیم علاقه دارند بسیار یک کادو جذاب و زیبا می باشد که شما می توانید یک شخصیت کارتنی زیبایی را برروی پدموس چاپ بکنید و این کادو بسیار می تواند ماندگار و جذاب و ارزان قیمت باشد.
هر کشور و یا هر سازمانی برای معرفی کشور و برند و لوگو خود تصمیم به چاپ پرچم رومیزی یا پرچم تشریفات می کند ، چراکه چاپ پرچم برای نمایان کردن برند امری بسیار ضروری و مهم می باشد. وقتی یک توریست وارد یک کشور می شود بهترین اتفاق برای ساکنان آن شهر معرفی نماد آن کشور که پرچم آن است می باشد.
پاکت A4 تحریر 100 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

انواع سایز های قابل چاپ سربرگ تحریر ۸۰ گرم

در بسیاری از نرم افزار های گرافیکی همچون فتوشاپ ، کورل و … و یا با استفاده از یکسری قالب های آماده طراحی موجود در اینترنت می توانید طرح نزدیک به ایده خودتان را انتخاب بکنید و با استفاده از این نرم افزار های قید شده تغییراتی را متناسب با نیازمندی های سازمان خودتان تنظیم بفرمایید.
چاپ پرچم های رومیزی لیزری در مجموعه ما ، در سایز A4 یعنی حدودا ۲۰x30 سانت و به صورت یکرو و دورو چاپ میشود ولی به دلیل اینکه ضخامت ساتن در این پارچه نازک است توصیه می شود که چاپ یکطرفه را انتخاب نمایید که هاله ای از چاپ طرف دیگر از سمت دیگر مشخص نباشد.
اگر بعد از طراحی فاکتور قصد چاپ فاکتور را دارید باید اصول طراحی چاپ فاکتور را باید رعایت بفرمایید از جمله این موارد:
سعی کنید از یکسری علامت و متون جذاب استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را جلب کند و آن‌ها را وادار به توجه بیشتر در طراحی بنر خود کنید. اطلاعات باید مختصر باشد ، اما به اندازه کافی باید جذاب تا بازدیدکننده با انگیزه بسیار زیاد با شما تماس حاصل کند.

پرچم تشریفات لمینت

برای خرید هر هدیه ای باید شما ابتدا چند معیار را بسنجید و بعد براساس نیاز مخاطب خود یک مورد را انتخاب و سپس کادو و هدیه خودتان را تهیه بفرمایید.
چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند برای سازمان شما عمل بکند. زمانی که مخاطبین شما تا آخرین قطر نوشیدنی خود را نخورده اند آن لیوان کاغذی را دور نمی ریزند در نتیجه می توانید تا زمانی که مخاطبین شما در حال خوردن نوشیدنی می باشند نکات مربوط به برند خودتان را به مخاطبین و مشتریان خود منتقل بکنید.

کیفیت دوخت و پارچه تیشرت سفید جودون یقه دار

از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را که در مورد مزیت‌های چاپ عکس صحبت میکند ببینید.

هزینه سربرگ و سرنسخه A5 کتان 120 گرم :

لیبل سفلون مات از سری لیبل های با روکش می باشد که با روکش سلفون مات ارائه می شود. نوع کاغذ مصرفی در این سری لیبل مشابه لیبل یووی و لیبل سلفون براق می باشد با این تفاوت که روکش این محصول مات می باشد.

سربرگ ( سرنسخه ) A5 کتان ۱۲۰ گرم

هزینه چاپ سویشرت ملانژ با چاپ A4*

لیست قیمت انواع تراکت B6