ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

تورم – کریپتوزها در چند زنجیره می توانند از ما محافظت کنند. در اینجا چگونه است

جرج هاراپ، یکی از بنیانگذاران Step Finance.

تورم در حال افزایش است به بالاترین حد خود رسیده است، قیمت‌ها بدون پشتوانه و ثیقه چاپ می‌شود، و خانواده‌ها برای تامین هزینه‌های زندگی روزمره با درآمدهای خود تلاش می‌کنند.

 

به راحت با نگه داشتن فیات، مردم پول خود را از دست می دهند. در پاسخ به این، مردم به دنبال یافتن راه‌هایی برای اطمینان از حفظ ارزش پولی هستند که در حساب‌های بانکی‌شان کاهش می‌یابد. بنابراین جای تعجب نیست که مردم در سراسر جهان به سرعت به ارزهای دیجیتالی می‌رسند تا مانع از پول نقدی شوند که به سختی به دست آورده‌اند روی می‌آورند.

تورم: تغییر روش تشخیص ارزش و دارایی‌ها

در سرتاسر جهان، مردم متوجه شدند که اتکا به آرزوهای تحت کنترل دولت است، فرد را در معرض خطر کاهش ارزش قرار می‌دهد.

دلیل پذیرش سریع ارزهای دیجیتال در این امر نهفته است که آنها واحد واحدی ندارند که قیمت آنها را تعیین کنند یا اینکه چقدر در گردش هستند. دارایی‌های رمزنگاری عاملیت بیشتر را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و به هیئت مدیره یا گروهی انتخاب می‌کنند که برای تعیین ارزش آنها می‌شود متکی محل.

این مالکیت شخصی یک ویژگی مهم است، به ویژه برای کسانی که در اقتصاد ناپایدار زندگی می کنند. وقتی کشورها دچار بحران اقتصادی می شوند، محدودیت‌هایی که افراد می‌توانند از حساب‌های بانکی خود خارج شوند، یکی از اولین مواردی است که دولت‌ها برای توقف عملیات بانکی و فرار سرمایه انجام می‌دهند.

چگونه چنین دارایی بی ثبات و سوداگرانه ای می تواند سودمندتر از دلار باشد؟

در حالی که ارزهای رمزنگاری شده پیشنهادی می دهند، آنها را کامل می کنند. بیت کوین زمانی آن را در یک بازه زمانی کوتاه‌تر در نظر می‌گیرم، بی‌ثبات است، مثلاً روزانه، با افزایش و کاهش قیمت که افزایش می‌یابد. بنابراین در حالی که دارایی های یک دارند بر اساس تصمیمات یک ارزش خود را از دست نمی دهند، می توانند به شدت در نوسان باشند. این می تواند باعث ایجاد و دارایی با استفاده از مشکلات روزمره شود.

نوسانی آنها از زمان تصویب جریان اصلی مورد بررسی شدید قرار گرفته است. علاوه بر این، این فضا به عنوان یک صنعت غیرقابل تنظیم می شود. و حتی دارایی های دیگری مانند مشکلات اتریوم را برای موارد استفاده عملی به دلیل محبوبیت و کارمزدهای گاز تراکنش با آن را گران می کند. به این ترتیب، حتی اگر فروشنده ای مایل به پذیرش آن باشد، از آن هزینه دارد.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/bourse-education/

اما یپتو بسیار بیشتر از شناخته شده ترین دارایی ها، بیت کوین و اتر است. تنها دو بلوک چینی از بسیاری، ما در نقطه‌ای هستیم که مردم نوسانات و ارزیابی‌های نظارتی را در ارزیابی‌های اقتصادی می‌کنند که به سیستم پولی ناپایدار تازه‌ای شناسایی شده‌اند که مربوط به ملی هستند. نوسانات را می توان داد، و در حال حاضر نیز کاهش یافته است – به لطف نوآوری هایسریع که در سایر شبکه های بلوک چین رخ می دهد.

این مطلب را هم بخوانید :   خرید هاست لینوکس

حامید

انواع زنجیره ها به معنای گزینه ها و دسترسی بیشتر است

ارزهای رمزنگاری شده و بلوک چینی های مربوط به آنها هنوز در حال رشد، تغییر و تغییر هستند. در نتیجه، جایگزین هایی برای ارائه راه حل هایی برای اتریوم و بیت کوین کند و گران قیمت ایجاد شده است.

نمونه آن سولانا است، که امکان تراکنش های سریع تر و ارزان تر را فراهم می کند و برخی از آنها را حذف می کند. مشکلاتی که در سایر بلوک چین ها پیدا می شود. با این حال، آن نیز مانند سایرین تشخیص ندارد.

بهمن، یکی دیگر از زنجیره‌های نوظهور، به سرعت در حال رشد است و همچنین با سرعت تراکنش چشمگیر 5000 تراکنش در هر ثانیه. این زمانی قابل توجه است که در مقایسه با اتریوم که در حال حاضر حاضر 15 تا 30 تراکنش در ثانیه است تا زمانی که شاهد ارتقاء مورد انتظار خود باشید.

علاوه بر این، مزایا و معایب بلاک‌چین‌های مختلف گاهی اوقات به این بسته می‌شود که در کدام بخش از جهان متفاوت است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، کاربر برای انجام صرافی و شبکه دسترسی دارد. از Coinbase تا Kraken – ساده صرافی های قابل دسترسی است.

در همین حال، شخصی در زیمبابوه از بسیاری از صرافی‌های متداول‌تر محروم است – بنابراین تبدیل عملی‌های بلوک چین به قابلیت استفاده ساده‌تر می‌شود.

برای رشد عادلانه اکوسیستم کریپتو، سرتاسر جهان، چندین محور در زمینه‌های مختلف محلی در دسترس است تا مطمئن شود که این فناوری واقعاً می‌تواند برای همه مفید باشد.

هنگامی که بلوک چین‌های فراتر از بیت‌کوین و اتریوم را به آسانی در دسترس و در دسترس قرار می‌دهد، می‌داند که چگونه یک آینده چند زنجیره‌ای به کاهش برخی از چالش‌برانگیزترین مسائل مالی که امروز با آن مواجه می‌شوند، کمک خواهد کرد.

>

ارزهای رمزنگاری شده می‌توانند به مردم در حفظ معیشت خود ادامه دهند و جایگزینی برای سیستمی ارائه دهند که زندگی و کیفیت زندگی ما را افزایش می‌دهد.

درباره نویسنده

جرج هاراپ یکی از بنیانگذاران سولانا. جورج یک کارآفرین کهنه کار ارزهای دیجیتال است. تقریباً یک دهه پیش به عنوان یک ماینر اولیه در دنیای کریپتو کار کرد. تجربیات از ساخت پلتفرم‌های حواله ارز دیجیتال تا جمع‌آوری سرمایه برای پروژه‌هایی با سرمایه‌گذاران VC و شرکت‌ها تولید می‌شود.