ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

سازه فضاکار رازهایی که هیچ کس دیگری درباره آنها نمی داند

 



این محصول یکی از تولیدات شرکت لیتومکس بوده که سازه فضاکار راندمان بالایی دارد. از مشخصات بارز محصولات بروکس، میتوان به طول عمر بالا، مصرف انرژی بسیار پایین، مناسب برای محیط زیست (بدون هیچگونه مواد مضر و تولید کمترین گاز CO2)، و همچنین عدم انتشار هرگونه پرتو خطرناک اشاره نمود. یکی از سازه های بسیار پر اهمیت در حوزهی ذخیره سازی انواع مواد و محصولات غذایی، سردخانه های هستند که در محیط های وسیع و در متراژ بالا ساخته و طراحی میشوند. مزایای این پوشش بسیار است و این مزایا باعث افزایش کاربرد آن شده است.این پوشش ها به دلیل وزن سبک ، مقاومت و اتصال قوی و همچنین عایق های بسیار خوب ، ضربه کم و مقاومت در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار نیستند که خوردگی ندارند. با توجه به افزایش میزان رطوبت در فصل زمستان و کاهش آن در فصل تابستان نیاز به دستگاه مه پاش برای تابستان و سیستم حرارتی مناسب برای فصل زمستان به منظور تنظیم میزان رطوبت ضروری است. با توجه به این موضوع بسیاری از ساختمانسازان و دیگر افرادی که قصد ساخت ویلا یا آلاچیق را دارند، میبایست با درنظر گرفتن انواع پوشش سقف شیبدار و ویژگیهای منحصر به فرد هریک از این انواع، به خرید و استفاده از این محصولات اقدام نمایند تا آن جلوه و نمایی که در ذهن میپروراند را به واقعیت مبدل سازند.

تحلیل و طراحی سازه های فضاکار

در ساخت این لامپ از عناصر مضری مانند سرب و جیوه استفاده نشده تا در صورت شکستهشدن لامپ، این عناصر در محیط پخش نشوند. برای روشن کردن این لامپ ها نیاز به قرار گرفتن استارتر و ترانس در مسیر لامپ بود و توان مصرفی آنها حدود 40 وات و در کنار توان مصرفی استارتر و ترانس به بیش از 50 وات می رسید . میزان قدرت نوردهی این لامپ 580 لومن است که با توجه به توان مصرفی آن، مقداری بسیار مناسبی است و راندمان بالای این لامپ را نشان میدهد. میزان قدرت نوردهی این لامپ 1850 لومن است که با توجه به توان مصرفی آن، مقداری بسیار مناسبی است و راندمان بالای این لامپ (93) را نشان میدهد. وجود این برد ال ای دی موجب شده تا این چراغ علیرغم توان مصرفی کمی که دارد نوردهی مناسبی داشته باشد. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پوشش سقف سوله لطفا از صفحه ما بخواهید. این مدت اغلب حدود یک تا دو سال است. سقف شیروانی مدرن جدیدترین نوع طراحی و معماری این نوع از سقفها است که با استفاده از روشهای روز معماری و طراحی دکوراسیون، ساخته میشود؛ این نوع از سقف بیشتر در ساختمانهای ویلایی لوکس کاربرد دارد. هریک از این لامپهای الایدی 7 وات میتواند روشنایی خوبی معادل یک لامپ 55 وات معمولی داشته باشد.g

نورپردازی و استفاده از منابع مناسب برای روشنایی و همچنین نورپردازیها و روشناییهای تزئینی، همواره به اندازه معماری و دکوراسیون اماکن مختلف از منزل تا اماکن تجاری صنعتی، دارای اهمیت زیادی برای زیبایی و حتی کاربری آن اماکن بوده است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مرغوب می باشد که در کنار انتقال حرارت مناسب، وزن این محصول را به اندازه قابل توجه کاهش داده است. بار برف وارده بر بام بستگی به شرایط آب و هوایی، فرم، نوع، ابعاد، نسبت، ناحیه و جهت استقرار سازه و میزان تصعید حرارت از طریق بام و تفاوت دمای داخل سازه و خارج آن دارد. علاوه بر شکلمتفاوت سازههایفضایی باید گفت که سازههایفضایی (سازهفضاکار) به علت پخشنیرو در جهاتمختلف از استحکام توام با سبکیبرخوردار میباشند. اما آنچه مهم است میزان روشنایی است و باید قبل از خرید لامپ باید به نسبت لومن بر وات یا میزان روشنایی دقت کنید. A از جمله لامپهای فوق کممصرف محسوب میشود و طراحی آن شبیه به لامپهای رشتهای حبابی است اما با داشتن روشنایی بیشتر نسبت به لامپهای قدیمیتر و مصرف انرژی بسیار پایینتر میتواند بهترین جایگزین برای آنها به شمار رود. معمولا توان آنها از 20 وات تا 100 وات می باشد و در اتاق های خیلی بزرگ یا در کارخانه ها و اماکن صنعتی و تجاری کاربرد دارد.

توان مصرفی این محصول ۴۰ وات است اما میتواند مانند یک لامپ رشتهای 200 وات نور ساطع کند . این لامپ به دو صورت لامپ معمولی و لامپ شارژی قابل استفاده است. این لامپ ، دارای پایهی E27 است و میتوان آن را روی سرپیچ E27 (سرپیچ های معمولی در منازل) نصب کرد. شرکت لامپ دلتا (Delta) با دو دهه فعالیت در زمینه محصولات الکترونیکی و روشنایی توانسته است با کسب استاندارد ملی ایران و ISO 9001:2008 و استاندارد CE اروپا بر کیفیت خود صحه گذاشته و انتخاب این واحد صنعتی به عنوان واحد نمونه استاندارد خود گواه کیفیت بالای محصولات دلتا است.لامپ ال.ای.دی (LED) دلتا که ملاحظه می کنید با مدل شمعی عرضه می شود. این میزان روشنایی را میتوان با یک لامپ رشتهای 75وات برابر دانست. از معایب این نوع پوشش میتوان به این موضوع اشاره کرد که فرمی که بنا به آن میدهد نباید خللی در ماهیت سقف بوجود آورد و اینکه در صد شیب در زیبایی کار بسیار دخیل میباشد و اینکه نوع پوشش نباید خللی در شیب ایجاد کند . برای اطلاع بیشتر از مزیتها و ویژگیهای ورق گالوانیزه سقفی این مقاله را مطالعه کنید. از مصالحی است که شما میتوانید آن را برای حفظ نمای ساختمان خود استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   جایگاه یابی در آمیخته بازاریابی

لامپ LED تکنوتل که مشاهده می کنید با مدل TL 330 عرضه می شود.که دارای توان مصرفی 30 وات است و بسیار کم مصرف محسوب می شود. این لامپ الایدی بصورت حلقه ای با نور یکنواخت در دو رنگ نور آفتابی و مهتابی و با توان مصرفی نسبتا پایین (20 وات) ساخته شده است. این لامپ با دو رنگ نور آفتابی و مهتابی تولید و عرضه میشود. قرار دارد. توجه داشته باشید شرکت پارس شهاب از اولین تولیدکنندگان لامپ در ایران است که علاوهبر سابقه و تجربهی کاری دیرینه، همگام با پیشرفتهای تکنولوژیکی، محصولات بهروز و باکیفیتی را با قیمت مناسب در بازار عرضه میکند. 19.اضافه بهای ردیف ،090303در صورتی که عملیات ردیفهای 090301و ،090302ترکیبی از ورق و پروفیل باشد، فقط به آن قسمت که از ورق ساخته شده است، تعلق میگیرد. شیار های ذوزنقه ای شکل این ورق علت اصلی نامگذاری آن می باشد. یکی از لامپ های کم مصرفی که این برند تولید می کند مدل 20 وات است. چون سفرمارکت فقط از بین آژانسهای معتبر و دارای مجوزهای رسمی بلیط هواپیمای مورد نظر شما را نمایش میدهد. هرچه زمان خرید شما به تاریخ تولید لامپ نزدیکتر باشد، از مدت ضمانت بیشتری بهره خواهید برد. A قرار می گیرد.شار نوری این محصول 560 لومن بوده که توسط سازمان استاندارد اندازه گیری شده و پس از گذشت زمان و استفاده دچار افت نوری نمی شود و از عمر بسیار طولانی برخوردار است.تمامی محصولات لامپ دلتا فاقد هرگونه اشعه ماورا بنفش (UV) بوده که هیچ آسیبی به چشم و پوست شما وارد نمی کند.

این لامپ فاقد هرگون اشعه و مواد سمی (جیوه) است. فرایند تولید این محصول شامل ۷ مرحله است، سقف دکرا از ورق های الوزینک تولید می شود که در طی مراحل فرآیند تولید مواد دیگری نیز با آن ترکیب می شود. یک دسته کوچک نیز در پایین آن تعبیه شده که در هنگام استفاده به خیمه , پوشش سقف شیبدار چادر یا هر جای دیگری وصل میشود. برای تولید این سازه ها مواد به کار رفته به گونه ای توزیع می شوند که مکانیسم انتقال بار در درجه ی اول کشش محوری یا فشرده سازی باشد. در ساخت این لامپ از گازها و مواد مضر استفاده نشده تا در صورت شکستهشدن لامپ، این عناصر در محیط پخش نشوند. این لامپ فاقد هرگونه اشعه مضر و مواد سمی (جیوه) است. A قرار می گیرد.شار نوری این محصول 560 لومن بوده که توسط سازمان استاندارد اندازه گیری شده و پس از گذشت زمان و استفاده دچار افت نوری نمی شود و از عمر بسیار طولانی برخوردار است.تمامی محصولات لامپ دلتا فاقد هرگونه اشعه ماورا بنفش (UV) بوده که هیچ آسیبی به چشم و پوست وارد نمی کند.

به دلیل مطابقت شگفت انگیز شینگل با شرایط آب و هوایی مختلف از سال ۱۳۸۰ پای این پوشش به ایران نیز باز شد و به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفت. هرچه تبادل گرمایی داخل و خارج سوله بیشتر باشد اتلاف انرژی و هزینه بیشتر خواهد شد. محصولات متنوع نور و روشنایی بروکس از تولیداتی هستند که از نیم قرن تجربه گروه لایتلوکس (LiteLux) بهره میبرند و صرفهجویی هم در هزینه و هم در مصرف انرژی را برای مصرفکنندگان خود به همراه دارند. حرکت آنها شبیه به حرکت صفحه ای است که در آن انحراف در صفحه از طریق میله های افقی منتقل می شود و نیروهای برشی به صورت مورب پشتیبانی می شوند. ۳- سازه فضاکار سیستم خرپای سه بعدی است که دهانه های آن در دو جهت گسترش یافته اند و اعضای آن فقط در کشش و یا فشار می باشند . دو عامل ازمهمترین ملاحظات سازه ای درطراحی اعضای خرپای فضایی ، کمانش اعضای فشاری و اعضایمها ری جان ونیزطراحی گره ها برای تا ثیر وکارایی در انتقا ل نیروهای محوری بیناعضا و گره ها برای به حداقل رساندن تاثیر خمش ثا نویه است. بر خلاف سایر بارها مثل بارهای ناشی از زلزله و باد، بارهای زنده را میتوان تا حدودی تحت کنترل داشت.