ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

انواع کابین دوش برای حمام مدرن

کابین دوش یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای ایجاد آسایش بیشتر در محیط حمام است. این کابین‌ها به منظور ایجاد یک منطقه برای دوش و تفکیک مناطق مختلف حمام و همچنین افزایش امکانات و راحتی در حمام استفاده می‌شوند. این کابین‌ها زیبایی زیادی دارن و بر جذابیت حمام می‌افزایند. انتخاب کابین دوش مناسب برای فضای حمام شما بسیار مهم است و باید با توجه به اندازه، شکل و سبک حمام، انتخاب شود. انواع کابین دوش به صورت گسترده ای متنوع هستند و می‌توانند در اندازه‌ها، شکل‌ها و مواد مختلفی وجود داشته باشند. در ادامه به بررسی دو نوع از این کابین‌ها یعنی کابین دوش ریلی و کابین دوش تاشو خواهیم پرداخت.

کابین دوش ریلی

کابین دوش ریلی یکی از انواع کابین دوش و یا پارتیشن حمام است که با استفاده از یک ریل نصب شده در سقف و کف حمام، به طور افقی به چپ و راست حرکت می‌کند. این نوع کابین حمام معمولاً برای فضاهای کوچک و محدود به‌کار می‌رود، زیرا با حرکت افقی، فضای اضافی برای باز کردن درهای کابین حمام لازم نیست.

کابین دوش ریلی دارای طراحی منحصر به فردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی و با کشیدن یک دسته، کابین را به بالا و پایین حرکت دهد. این کابین‌ها معمولاً از جنس شیشه و یا ترکیب شیشه و فلز ساخته می‌شوند و به دلیل ظاهر زیبا و ظریفشان، به تزیین و زیباسازی حمام کمک می‌کنند. همچنین، نصب یک کابین حمام ریلی به اتاق حمام شما زیبایی و سبکی می‌بخشد و احساس حضور در فضای بزرگ‌تری را به شما القا می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید :   سازه فضاکار رازهایی که هیچ کس دیگری درباره آنها نمی داند

کابین دوش تا شو

کابین حمام تا شو یکی از تجهیزات مهم در حمام‌ها و دوش‌ها است که امکان استفاده راحت و بهداشتی از حمام را فراهم می‌کند. این کابین‌ها به طور عمده از جنس شیشه تهیه می‌شوند و دارای درب‌های قابل باز و بسته شدن هستند. این کابین‌ها برای افرادی مناسب هستند که حمام‌هایی با متراژ بالا دارند و نگران کمبود فضا برای باز و بسته شدن درب نیستند. یراق آلات این درب‌ها از جمله دستگیره و لولا معمولاً از جنس فلز است اما باید دقت کنید که ضد آب باشند تا زنگ نزنند.

یکی از بهترین مراکری که برای خرید کابین دوش تاشو و ریلی مقابل شما قرار دارد آریان جام است. این شرکت با وجود تهیه بهترین متریال و طرح‌های مختلف و سابقه کاری بالا در این زمینه، برای شما یراق آلات ضد زنگ تولید می‌کند و زنگ نزدن آن‌ها را تا 20 سال برای شما عزیزان ضمانت می‌نماید. این گارانتی باعث می‌شود بتوانید به راحتی خرید کنید.