ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

طلاقی طولانی تر از مدت ازدواج برای برد پیت و آنجلینا جولی با ۵ میلیون دلار هزینه

شش فرزندشون که تعدادی فرزندان خود و تعدادی هم به بچه خوندگی قبول شدن همیشه در متن زندگی اونا قرار داشتن. یادمون نمی ره که همین کودکان در موردی بسیار نادر اجازه پیدا کردن که لباس عروس ورساچه مادرشون رو اونطور که میخوان تزیین کنن. بعد از اون بود که همیشه گفته می شد هدف این زوج از ازدواج پر زرق و برقشون در سال ۲۰۱۴ جفت و جور کردن موجبات شادی و خوشحالی این فرزندان بوده.
در مورد برد پیت و آنجلینا جولی حرف می زنیم که به نظر می رسه داستان جدایی اونا به تلخ ترین و ناراحت کننده ترین جدایی در تاریخ هالیوود تبدیل شده.

آنجلینا جولی در مراسم عروسی خود اینجور گفت:” ازدواج کردن احساس بسیار هیجان انگیزی داره.
بچه ها هم خوشحال هستن”. برد پیت میگه:” ما نمی دونستیم که این موضوع [ازدواج پیت و جولی] تا به این اندازه واسه اونا مهمه”. اما امروزه مشخص شده که این زوج در مدت ازدواج کوتاهشون احساسی مشابه فرزندان خود نداشتن. دو سال بعد از این که آنجلینا جولی یهویی در سپتامبر ۲۰۱۶ اعلام کرد که درخواست طلاق داده، این زوج سوپراستار هنوزم در حال گذروندن روند پایانی کردن جدایی شون هستن اما این روند میره که به تلخ ترین و ناراحت کننده ترین در تاریخ هالیوود تبدیل شه.

اینجوری ً داستان جدایی این دو نسبت به مدت زندگی مشترکشون طول بیشتری داره.
در حالی که هزینه های مربوط به جدایی این دو از مرز ۴ میلیون دلار هم عبور کرده اما هنوز هیچ نشونه ای از توافق بین پیت و جولی واسه جدایی وجود نداره. به گفته منابعی که مستقیماً در جریان پرونده جدایی این زوج هستن، نباید توقع داشت که توافقی بین این دو در کوتاه مدت برقرار شه چون این دو بر سر هیچ موضوعی توافق ندارن حتی در مورد کوچیکترین موضوعات پس از جدایی.

کانون اصلی جنگ این دو بر سر چگونگی مراقبت کردن مشترک از فرزندانشانه چون آنجلینا جولی سخت در تلاشه که حضانت کامل ۶ بچه رو داشته باشه. در ماه ژوئن امسال بود که قاضی پرونده به آنجلینا جولی اخطار داد اگه شماره موبایل بچه هاشون رو به برد پیت نده و اونا اجازه صحبت کردن بدون نظارت با پدرشون رو نداشته باشن و به اونا کمک نکنه که رابطه ای خوب با پدرشون برقرار کنن ممکنه حضانت اونا رو از دست بده. به گفته یکی از منابع باخبر، انگار جولی تلاش در دور کردن فرزندان از پدرشون داره.
ً اول اون فکر می کرده که با این کار می تونه ضربه ای روحی به برد پیت وارد کرده تا اونو از گرفتن حضانت فرزندان و داشتن تماس همیشگی با اونا ناامید کنه.

اون فکر می کرد که برد پیت در آخر کوتاه میاد و دست از درخواست حضانت می کشه اما نتیجه به طور کاملً برعکس بوده.
آخرین جنجال این دو در هفته های گذشته بود که آنجلینا جولی ادعا کرد شوهر سابقش از زمان جدایی مبلغ “معنی داری” واسه تامین هزینه های بچه هاشون پرداخت نکرده. این موضوع باعث شد که برد پیت هم عکس العمل نشون داده و اعلام کنه که ۸ میلیون دلار به همسر قبلی خود قرض داده که خونه الان شون رو بخره و در این مدت هم ۱٫۳ میلیون دلار واسه هزینه های آنجلینا جولی و ۶ فرزندشون پرداخت کرده. ایشون صحبتای جولی رو تلاشی مخفی واسه فریب رسانه ها دونسته و اعلام کرد که این کار درگیری بین این دو رو زیاد می کنه.

براساس مدارک موجود در دادگاه، در تاریخ ۱۷ آگوست تیم وکلای جولی اعلام کردن که ایشون می خواد طلاق رو دو شاخه کنه که به معنی جدایی در دو بخشه. براساس گفته های منابع نزدیک به جولی، ایشون می خواد که در سال الان به طور کامل از پیت جدا شه و بعد از اون به مسایل مربوط به حضانت بچه های، روش دسترسی دو طرف به اونا و هزینه های زندگی شون پرداخته شه.
روز بعد تیم حقوقی برد پیت در اظهاراتی شدیداللحن اعلام کردن که درخواست دو شاخه شدن طلاق از طرف اونا ارائه شده و نه تیم حقوقی جولی. آنجلینا جولی می خواد هر چی زودتر از پیت جدا شه تا بتونه با فراغ بال به رابطه عاشقانه جنجالی دیگه خود وجهه قانونی ببخشد اما درخواست دو شاخه شدن طلاق واسه تسریع جدایی از جولی، واسه پیت فقط در اثر درموندگی و تلاش واسه خلاص شدن از این بن بسته.

یکی از نزدیکان برد پیت ادعا می کنه که جولی هنوزم پیت رو دوست داره و پیت با اطلاع از این قضیه تلاش داره هر چی زودتر به طور کامل به رابطه خود با جولی پایان بده. این منبع اینجور میگه:” موضوع اینه که اون [جولی] هنوزم به پیت اهمیت میده. احساسات و گذشته فراموش نشده احساسات بسیار قوی این بین هست.
وقتی که اون [پیت] اعلام کرد که می خواد درخواست طلاق دو شاخه بده میخواس به این احساسات پایان بده و اون [جولی] نمی تونست با این موضوع کنار بیاد که همین موضوع باعث شد اونو به پرداخت نکردن هزینه نگهداری از بچه ها و دیگه مسایل متهم کنه.
به نظر من واسه اون [جولی] بسیار سخته چون اون نمی خواد که در بعضی سطوح اونو از دست بده و به خاطر همین وقتی که پیت واسه طلاق سریع تر درخواست ارائه داد، اینجور عکس العمل بزرگی رو از طرف جولی به دنبال داشت. جدای از این، پیت نمی خواد که بچه هاش رو از دست بده پس با موقعیت بسیار بغرنجی مواجه شده ایم”.

این مطلب را هم بخوانید :   راهنمای ثبت نام دانش آموزان در آزمون مدارس تیزهوشان و پاسخ به سوالات

به گفته یکی از منابع نزدیک به جولی، ایشون می خواد که مانند گذشته آزادانه سفر کنه و هر جایی که بخواد با فرزندان و معلما و پرستارهای اونا بره بدون این که از دید وقتی یا مکانی محدودیتی واسه اون وجود داشته باشه. اما در شرایط الان ایشون امکان اینجور کاری رو نداشته و این موضوع اونو شدیدا درمونده کرده. اون می خواد حضانت کامل بچه هاش رو بدست بیاره تا هر کاری که خواست بتونه بدون نیاز به اجازه گرفتن از دادگاه یا پیت با بچه هاش بکنه. از روزی که جولی در سال ۲۰۱۶ با ادعای تفاوتای غیرقابل سازش درخواست طلاق داد تا حالا همیشه دست بالا رو داشته.
ایشون ادعا کرد که موقع یه سفر هوایی در جت خصوصی شون پیت مست بوده و با پسر بزرگشون، مدوکس، درگیری فیزیکی داشته.

بعد از تحقیقات اف بی آی و خدمات اجتماعی، برد پیت از این اتهام تبرئه شد.
یکی از دوستانش در مورد پیت میگه:” اونم مانند هممون یه آدم جایز الخطاست اما همزمان یه پدر خوب و مردی مهربانه”. در مورد رابطه با ماریون کوتیارد هنگام بازی در فیلم «متحد» (Allied)، عیاشی و خوشگذرونی با فاحشهای روسی و البته اخلاق تند و خشنش که باعث حیرت زده شدن جولی شده بود اما اعلام نظری از طرف پیت و دوستانش نشده. در روزای گذشته البته خبر می رسه که آنجلینا جولی برادرش، جیمز هاون، رو مرخص کرده که این موضوع باعث آرامش خاطر برد پیت شده چون ایشون هیچوقت رابطه خوبی با داداش جولی نداشته و نمی خواست که اون نقش پدر بچه ها رو بازی کنه.

هر چند در اول حضانت فیزیکی بچه ها به جولی رسید اما تلاشش واسه دور کردن بچه ها از پدرشون باعث شد که قاضی به اون اخطار دهد در صورت ادامه این تلاشا، حضانت بچه ها از اون سلب می شه که این موضوع باعث بهتر شدن شرایط واسه برد پیت بود. تازگیاً این دو توافق کردن که در طول تابستون پیت دسترسی بیشتر و آزادانه تری به بچه هاش داشته باشه و در هفته گذشته هم ملاقاتای بیشتری بین این دو و وکلایشان بر سر حضانت در لس آنجلس انجام شده.

اینجوری برد پیت در روزای غیرتعطیل که بچه ها به مدرسه می رن می تونه به صورت یه روز در میان به مدت ۴ ساعت بچه هاش رو ببینه و به هر جایی که دلش خواست ببره و این مدت در روزای تعطیل به ۱۲ ساعت زیاد می شه.
بعضی منابع از جمله یکی از وکلای جولی ادعا کرده که ایشون شدیدا غیرمنطقی شده و درخواستای ناممکنی داره و ادعای مربوط به پرداخت نشدن هزینه نگهداری از فرزندان از طرف پیت نامعقوله چون جولی احتیاجی به این کمکا نداره.

جدای از این، جولی در مدت دو سال ازدواجش با پیت نصف دستمزدها و درآمدهای شوهرش رو دریافت کرده و اینجوری انگار ادعاهای مالی اون پایه و اساسی نداشته باشن. با این وجود به نظر نمی رسه که جدایی برد پیت و آنجلینا جولی به این زودیا ممکن باشه و باید دید که این دو در آخر واسه برون رفت از این بن بست حاضر با کم کردن از خواستای خود هستن یا خیر.

شکایت آنجلینا جولی از برد پیت به خاطر پرداخت نکردن هزینه نگهداری از بچه هاشون

خشونت و فساد اخلاقی؛ جزئیات تازه از ماجرای طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

با همه روابط عاشقانه برد پیت قبل از ازدواج با آنجلینا جولی آشنا شید

با ۶ بچه آنجلینا جولی و برد پیت آشنا شید