ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

تولید محتوای ارزشمند و انتشار آن در رسانه های آنلاین جدید ترین راه دیجیتال مارکتینگ

Sponsored Content

محتوای پشتیبانی شده یا اسپانسری چیه ؟

چیجوری از محتوای اسپانسر  شده یا همون رپورتاژ آگهی واسه دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

دیجیتال

محتوای اسپانسر شده الان موضوع بسیار داغیه و به عنوان یکی از جدید ترین و موثر ترین روشای  شناخته میشه . اول از همه باید بدونیم که محتوای اسپانسری یا به اصطلاح آگهی زیر یه سری از تبلیغات اینترنتی است. اما برخلاف بقیه روشای تبلیغات اینترنتی، محتوای اسپانسری به این منظور ایجاد می شه که واسه خواننده یا مشاهده کننده اون ارزشی بسازه، هم اینکه می تونه یه نوع آگهی دراز مدت واسه یه محصول یا خدمت باشه . با این حال، جنبه “تبلیغ” باید اولویت دوم باشه یعنی اول باید به “ارزش” محتوا توجه کرد.

به چه دلیل در تولید و منتشر کردن محتوای مهم استرس دارین؟

استرس

شما باید واسه کسب و نگه داشتن اعتماد کاربران، کمی سخت تر کار کنه.

بهتره بدونین که به دلیل استفاده زیادتر از اندازه از شکلای جور واجور تبلیغات مخصوصا تبلیغات بنری و کلیکی ، واسه معرفی اجناس و خدمات جور واجور، محتوای اسپانسری ، مشکل اعتماد نکردن کاربران رو تا حدودی حل کرده.

رپورتاژ آگهی چیه ؟

رپورتاژ آگهی امروز یکی از بهترین راهکارا واسه معرفی اجناس و خدمات جدیده و اگه در تولید محتوای رپورتاژ آگهی بتونین استانداردای جدید رو رعایت کنین ، می تونین از این فوت وفن واسه افزایش فروش با کمترین هزینه استفاده کنین. البته وبمستران و سئوکارا بیشتر رپورتاژ رو بدلیل تاثیر فوق العاده ای که واسه سایت داره میشناسن اما درواقع امروز این روش جایگاه بسیار مهمی در بازاریابی محتوا پیدا کرده.

بازاریابی محتوا

امروزه کانالای بسیاری واسه جستجوی محتوای آنلاین هست و اندازه پذیرش اونا بالاست. در نتیجه، تکنیکا، تاکتیکا و وسایل جدیدی به وسیله بازاریابان از هر بخشی، واسه بیشتر “دیده شدن” محتوا استفاده می شه. از بازاریابی اینترنتی تأثیرگذار تا تبلیغات محلی، حالا برندا و استارت آپا، روشای جدیدی رو امتحان می کنن.

خیلی از برندا با تولید محتوا براساس روشای جدید دیجیتال مارکتینگاسپانسر” اخبار و مقالات سایتای خبری پربازدید می شن تا در این نشریات آنلاین که تعداد مخاطبان بسیار زیادی دارن، حضور پررنگ تری داشته باشن و تو ذهن مخاطبان تاثیر گذاری بیشتری داشته باشن.

در حالی که تبلیغ کنندگان همیشه در رسانه های پر طرفدار حضور داشتن، این نوع اخبار و مقاله های اسپانسری واسه خیلی از بازاریابان محتوا موضوع جدیدیه.

این مطلب را هم بخوانید :   اهمیت نگهداری از دستگاه پمپ بتن

پس، برندا و تبلیغ کنندگان، به شکلی فعالانه در جستجوی گزینه های دیگه بازاریابی موثر از جمله محتوای اسپانسری هستن. درنتیجه می بینین که محتوای اسپانسری در دور و بر ما زیاد شده.

اما محتوای اسپانسر شده فقط در سایتای خبری منتشر نمیشه ، بلکه در شبکه های اجتماعی هم کاربرد زیادی داره .

مثلا یه برند با یه شخص مشهور و موثر واسه اینفلوئنسر مارکتینگ همکاری میکنه و محتوای اسپانسرشده واسه پستای اینستاگرام تولید میکنه.

طبق تعریفی کامل تر، محتوای اسپانسری ، محتواییه که مثل محتواهایی که معمولا پیدا می کنین، طراحی می شه. هم اینکه محتواییه که هدفش سرگرم کردن و یا به درد بخور بودنه در حالی که به طور نامحسوس، درک عمیق تری از یه برند(اسپانسر) در خواننده بوجود میاره.

وقتی که آگهیای سنتی، مانند تبلیغات تلویزیونی یا بنر تبلیغاتی آنلاین رو مشاهده می کنین، معمولا یه محصول خاص رو به شما نشون میدن. یه آگهی واسه یه گوشی هوشمند می خواد به شما بگه که این گوشی هوشمند رو بخرین. در حالی که،

محتوای اسپانسری از شما می خواد که یه برند رو بشناسین.

هدف محتوای اسپانسری اینه که به شما کمک کنه دید جدیدی نسبت به یه برند پیدا کنین، نه اینکه شما رو واسه خرید یه محصول خاص  تشویق کنه.

شکلای جور واجور مختلفی از محتوای اسپانسری در آمریکا هست:

  • رپورتاژ آگهی در  خبرگزاریای پربازدید بیشتر از همه موارد استفاده قرار میگیره.
  • بازاریابان از آپدیتای اسپانسری فیسبوک به بهترین شکل استفاده می کنن.
  • توییتر با کمی فاصله در جایگاه سومه و خیلی از بازاریابان از توییتای اسپانسری، استفاده می کنن.
  • محتوای چند رسانه ای ، به دلیل افزایش علاقه نسبت به محتوای اسپانسری ویدئویی، در حال افزایش هستن.
  • هم اینکه اندازه به کار گیری عکسای اسپانسری در اینستاگرام هم رو به زیاد شدنه.

اگه می خواین یه محتوای پشتیبانی شده و اسپانسری واسه نام تجاری و کار و کاسبی خود بسازین، اولین قدم پیدا کردن فردی مناسب واسه تولید محتوا هستش.