ایده ها، روش ها و آموزش های علمی

ورزشی ،سلامت ،اشپزی ،سبک زندگی

راهنمای جامع دریافت روادید گردشگری هلند

ویزا هلند مثل ویزا دانمارک، مخاطبان زیادی تو تهران به نسبت کشورای پر گردشگر آلمان، فرانسه و ایتالیا نداره. اما کشور گل اروپا، از جمله خوشگل ترین و جذاب ترین مناطق گردشگری اروپا حساب می شه که دارندگان روادید شنگن معمولا از سفر به اون به عنوان یکی از خاطره انگیز ترین مقصدهای توریستی قاره سبز یاد می کنن.

هلند، هم از دید صنعتی، هم تجاری و هم فرصتای تحصیلی گسترده معتبر بین المللی که در اختیار ایرانیان در نیم قرن گذشته قرار داده و از هم تعاملات سیاسی و فرهنگی دو کشور، دیاری قابل تکیه واسه ایرانیان در بخشای جورواجور بوده و حالا تعداد هلند گرده های ایرونی در حال زیاد شدنه. اگه شمام می خواید تا در ماه های آینده واسه سفر به هلند برنامه ریزی کنین، گزارش امروز ویزا، اطلاعات لازم رو در اختیار هلند گرده های انرژی مثبت قرار میده.

با هلند گردی امروز ما همراه باشین و سفر به پایتخت گلای لاله اروپا رو یادتون نره!

پیشنهادای هلند گردی

 

اگه  قصد سفر به هلند رو تا همین چند وقت دیگه که خیلی هم دور نیس دارین و اطلاعاتی درباره این کشور ندارین یا حتی واسه چندمین بار قصد سفر به هلند رو دارین و این گفتار رو به صورت تصادفی مطالعه میکنین، پیشنهاد میکنیم به راهنمای ۵ گانه همیشگی ویزا در سفر به اروپا توجه کنین.

پیشنهاد اول: هشتگ گردی در هلند

 

پیشنهاد اول به هلند گرده ها و علاقمندان سفر به هلند چه واسه اولین بار چه واسه دهمین بار! اینه که از ظرفیتای هشتگ گردی واسه آشنایی بهتر با مقصدهای توریستی و تجاری و تفریحی و هیجان انگیز شهرهای این کشور به خصوص در آمستردام و روتردام استفاده کنین. دنیای گردشگری مجازی، امروزه با شبکه های اجتماعی پیوند خورده. مهم نیس، عضو شبکه های اجتماعی هستین یا نیستین! مهم نیس اهل لایک و فالو و کامنت و دایرکت هستین یا نه!

کافیه مثلا به اینستاگرام رفته و از هشتگای هلند گردی استفاده کنین. مثل: NETHERLAND, AMSTERDAM, ROTERDAM. روی این هشتگا، میلیونا عکس کاربران هلند گرد تگ شده و شما رو با لنز دوربین گردشگرن خارجی، با مقصدهای گردشگری و تفریحی و تاریخی شناخته شده و حتی کمتر شناخته شده در شهرهای جور واجور این کشور آشنا می کنه.
می تونین با کاربر ارسال کننده عکس تعامل  کرده و اطلاعات بیشتر بگیرین!

این ترفند رو در سفر  به نر نقطه ای از کره زمین، می خواد موزه بدون سقف اروپا (فلورانس) باشه یا شهر عشاق(پاریس) یا حتی پایتخت موسیقی قاره سبز (وین) استفاده کنین که تجربه های عجیبی واسه گردشگران به ارمغان می آورد.

پیشنهاد دوم: هلند گردی با تریپ ادوایزریا

بیشتر از ۵۵۰ میلیون پیشنهاد واسه سفر به نقاط جور واجور کره زمین به وسیله بیشتر از ۱۷۰ میلیون کاربر گردشگر در بزرگ ترین شبکه اجتماعی تخصصی گردشگران جهان (TRIPADVISOR) ارائه شده که ۳ میلیون  مورد ان به معرفی هلند و ظرفیتای گردشگری این کشور اختصاص داره.
به این نشانی مراجعه کرده و در جریان پیشنهادای این سایت واسه به کار گیری رستورانا، مکانای گردشگری، اقامتگاه های لوکس و معمولی و هر چی واسه سفر به هلند نیاز دارین، قرار بگیرین. البته رایگان و به زبون انگلیسی!

پیشنهاد سوم: هلند گردی با اینترنیشن و کوچ سرفینگ

اگه می خواید در سفر به هلند، با EXPAT  ها و هم اینکه دیگه گردشگران خارجی در این کشور آشنا شده و در جمعای دوستانه و رویدادهای فرهنگی و هنری و ورزشی رایگان در کپنهاگ و خیلی از شهرهای این کشور شرکت کنین، اتفاق گردی با Internations.org رو یادتون نره! حتما تجربه های جذابی در انتظار شما میشه.

اگه قصد سفر  شما به هلند اقامت یه شبه یا چند روزه هست، هزاران میزبان مهمون نواز (FREE HOSTS) در هلند منتظر شمان تا این فرصت اقامت رایگان رو در صورت علاقه خود، واسه شما جفت و جور کنن. از خدمات رایگان سایت کوچ سرفینگ استفاده کنین.

پیشنهاد چهارم: از Hotels تا Booking

واسه سفر به هلند و هم اینکه واسه وقتی که سفارت از شما درخواست میکنن تا ووچر هتل ارائه کنین، می تونین از سایتای رزرواسیون معتبر آنلاین مثل بوکینگ و هتلز و اکسپدیا استفاده کنین و ووچر رایگان (FREE CANCELATION RESERVATION) دریافت کنین. اگه کارت اعتباری مجازی بین المللی دارین، می تونین خرید بکنین و بعضی وقتا این سایتا، خدمات پر تخفیفی رو در اختیار مخاطبان قرار میدن.
اگه قصد به کار گیری خدمات این سایتا رو دارین و با سوالی روبرو شدید، از کارشناسان سفارت هلند تو تهران استعلام کنین.

پیشنهاد پنجم: از رایان ایر یا ایر بی ان بی

مسافران هلند در چند سال گذشته، از ۲ سایت زیاد استفاده میکنن. یکی سایت شرکت هواپیمایی ریان ایر که خدمات ارزون حمل و نقل هوایی رو داخل اروپا از شهرهای جور واجور آلمان در اختیار گردشگران قرار میده و قیمتا حیرت انگیزه!

دیگری  سایت AIRBNB  که هزاران فرصت اقامتی ارزون تا لوکس رو در شهرهای جور واجور این کشور در اختیار گردشگران هلند گرد گذاشته تا زندگی در خونهای اجاره ای شهروندان آلمان رو تجربه کنن.

واسه به کار گیری خدمات این دو سایت هم مشاوران ما اماده ارائه مشاوره نیاز به گردشگران و مخاطبان سایت هستن.

سفارت هلند کجاس؟

سفارت هلند تو تهران،  در خیابون دیباجی شمالی، خیابون ارغوان غربی شماره ۶۰ قرار داره که در نقشه زیر قابل مشاهده میشه.

این مطلب را هم بخوانید :   ۵۰ پایگاه علمی مناسب دانلود مقالات و پایان نامه های ارشد و دکترا

چیجوری به سفارت هلند بریم؟

 

 

واسه رفت به سفارت هلند می تونین از سمت اتوبان بالاترین جایگاه به سمت دیباجی شمالی برید یا وارد خیابون شریعتی شده  و از سمت خیابون دولت  (شهید کلاهدوز) وارد دیباجی شمالی شید.

  • تلفن سفارت هلند: ۲۳۶۶۰۰۰۰

  • فکس سفارت هلند: ۲۳۶۶۰۱۹۰

 

  • ایمیل سفارت هلند: teh-app@minbuza.nl

 

 

  • سایت سفارت هلند: واسه اطلاعات بیشتر به این درگاه برید.
  • خدمات ویزا: یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۶ و ۵ شنبه ۹ تا ۱۳
چیجوری از سفارت هلند وقت بگیریم؟

دریافت وقت از سفارت هلند تو تهران، مثل سفارت دانمارک و سفارت فرانسه تو تهران، از راه کارگزاری رسمی سفارت انجام می شه که در مرکز خرید پالادیم در خیابون زعفرانیه قرار داره.
واسه کسب اطلات بیشتر به این نشانی مراجعه کنین. اگه واسه دریافت وقت سفارت هلند تو تهران از راه کارگزاری رسمی با مشکل مواجه شدید،‌پیشنهاد میکنیم که سوالات خود رو به زبون انگلیسی به این نشانی: appt.netherlands@vfshelpline.com بفرستین.

پس از دریافت وقت و ارائه مدارک  در زمان مقرر، می تونین براساس فایل نامبر و شماره گذرنامه خود از راه این بخش، نسبت به بررسی درخواست روادید خود دست به کار شین. جزییات بیشتر رو در قسمت AFTER SUBMISSION  بدست بیارین.

چه مدارکی واسه دریافت روادید گردشگری هلند نیازه؟

روادید گردشگری هلند TYPE C تا ۹۰ روز امکان صادر شدن داره و شما می تونین در مدت زمان روادید خود، در مرزهای شنگن تردد کنین. مدارک زیر رو با ترجمه رسمی انگلیسی جفت و جور کنین:

    • کامل کردن فرم درخواست روادید گردشگری هلند یا به کار گیری این فرم
  • بررسی چک لیست مدارک لازم روادید گردشگری هلند

    • اصل گذرنامه با ۶ ماه اعتبار و دست کم ۲ صفحه خالی
    • عکس پرسنلی با پس زمینه سفید تموم رخ شش در چهار

  • اصل و ترجمه رسمی کلیه صفحات شناسنامه

    • رونوشت روادید قبلی شنگن و چیزای دیگه ای به جز اینا

 

  • بیمه نامه مسافرتی

 

 

  • بلیط رفت و برگشت
  • تاییدیه رزرواسیون در مدت اقامت در هلند (RESERVATION CONFIRMATION)
  • اسناد مثبته بانکی (گواهی گردش حساب ۳ ماه گذشته و موجودی روز به یورو)
  • کارگران (کارمندان) گواهی مرخصی، سابقه بیمه تامین اجتماعی و فیش حقوق ارائه کنن.
  • کارفرمایان(هیات مدیره و مدیران شرکتا و صنوف) اساسنامه و شرکت نامه ارائه کنن.
  • صاحبان مشاغل آزاد، کارت و سند فعالیت از صنف و سابقه بیمه ارائه کنن.
  • دانشجویان و دانش آموزان، گواهی اشتغال به تحصیل ارائه کنن.
  • پزشکان، پروامه مطلب و پروانه دائم پزشکی و کارت نظام پزشکی ترجمه کنن.

  • وکلا، پروانه وکالت ترجمه کنن
  • بازنشستگان، ارائه حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی الزامیه.
  • سند ملکی واسه اثبات برگشت به کشور بعد از تموم شدن زمان روادید گردشگری هلند (در صورت وجود)

سوالات عادی

  • با دریافت رواید شنگن از سفارت هلند تو تهران میشه به طور کامل در کشوری غیر از هلند اقامت کرد؟

بله. در طول زمان روادید شنگن، میشه بین مرزهای شنگن تردد کنین.

  • واسه انجام امور کنسولی میشه از راه وکالت دست به کار شد؟

خیر. واسه انجام مصاحبه و انگشت نگاری و عکسبرداری هر فرد درخواست کننده دریافت روادید شنگن باید حضوری به کارگزاری رسمی سفارت هلند مراجعه کنین.

  • مدت زمان بررسی مدارک جهت دریاف روادید گردشگری هلند چقدره؟

مدت زمان رسمی بررسی مدارک شما از زمان تحویل، ۱۵ روزه و ممکنه به دلایلی این زمان زیاد شه.

  • امکان دریافت گذرنامه در زمان بررسی مدارک (PROCESSING TIME) هست؟

خیر.

  • دست کم چه مدت قبل از سفر باید نسبت به اخذ روادید هلند دست به کار شد؟

اقدام شما باید در فاصله ۹۰ روز به سفر برنامه ریزی شده صورت بگیره.

  • شکلای جور واجور دریافت روادید کوتاه مدت هلند چیه؟

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این لینک مراجعه کنین.

  • چیجوری شانس دریافت روادید گردشگری هلند رو افزایش بدیم؟

مدارک لازم با ترجمه رسمی در زمان مقرر به سفارت ارائه کنین و واسه برگشت به وطن، دلایل مستند و دارای دلیل راضی کننده که سفارت رو به برگشت شما به ایران بعد از تموم شدن زمان روادید توجیه کنه ضمیمه مدارک کنین. این اسناد میتونه سند ملکی یا زمین یا برگه های سپرده بانکی و سهام (فرستاده شده از سازمان بورس تهران) و امثالهم باشه.

  • با روادید گردشگری هلند، امکان تحصیل و کار در این کشور جفت و جور می شه؟

خیر. واسه دریافت روادید تحصیلی و تجاری هلند، باید از تهران اقدام کرده و روند مربوطه رو به صورت جدا از هم با روادید گردشگری طی کنین. کارشناسان ما شما رو در این مورد کمک می کنن.

  • چیجوری با فرصتای تحصیلی هلند آشنا شوم؟

واسه اگاهی از کلیات تحصیل در هلند و آشنایی با دانشگاهها و مراکز اموزشی این کشور به این درگاه مراجعه کنین. با این حال، واسه کسب اطلاعات درباره فرصتای تحصیلی و بورس رشته های جور واجور، به این قسمت برید.